logo
Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
logo
Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
img

Головна сторінка

готельно-ресторанного бізнесу

Навчання та кар'єра без кордонів у сфері гостинності!
     

ПРАКТИКА ЗА КОРДОНОМ!                                                                                                                                                                                                       


                                                                                           

 Завітай на нашу офіційну сторінку Facebook!

Місія кафедри - підготовка висококваліфікованих інтелектуально
розвинених фахівців та професіоналів нового покоління,

які мають лідерські якості та орієнтовані на успіх,
спроможні приймати ефективні управлінські рішення і

розвивати сферу гостинності на основі
найкращих професійних традицій.


 


Кафедра готельно-ресторанного бізнесу (зав. кафедри – д. е. н., професор Бойко М. Г. ) є випусковою і здійснює підготовку фахівців для сфери:

  • менеджменту ( "Готельний і ресторанний менеджмент");
  • обслуговування ("Готельно-ресторанна справа", "Міжнародний готельний бізнес").
    Навчання здійснюється  українською та англіською мовами. 

МАГІСТР

БАКАЛАВР (Відео)

спеціалізація "Готельний і ресторанний менеджмент"  спеціалізація "Готельний і ресторанний менеджмент" 
спеціалізація "Готельна і ресторанна справа" спеціалізація "Готельно-ресторанна справа" 
спеціалізація "Міжнародний готельний бізнес"

 
Дисципліни, що формують професійні компетентності:

Також студенти мають унікальну можливість удосконалювати свої теоретичні знання у  Центрі  бізнес-тренінгу КНТЕУ.
Студенти   опановують   інноваційні методи і прийоми прийняття рішень з питань загального та функціонального менеджменту, бізнес-планування, економіки, фінансів, логістики, бухгалтерського обліку, маркетингових досліджень, управління персоналом, набуття навичок проведення господарсько-фінансових операцій та виконання службових обов’язків на окремих робочих місцях імітаційного підприємства сфери гостинності.

Для формування професійної затребуваності та мобільності майбутніх фахівців у навчальному процесі активно використовуються інноваційні комп’ютерні технологіїСтуденти мають цілісне уявлення про бізнес-процеси готелю і ресторану в режимі реального часу, набувають професійних компетентностей вирішувати пофесійні завдання щодо: бронювання послуг, організації продажів, прийому та розміщення споживачів, управління зв'язками з клієнтами, формування даних для управлінського контролю за діяльністю підприємства.  Використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі підготовки майбутніх фахівців сфери гостинності є  запорукою їх високої конкурентноздатності у професійному середовищі!

Практичні навички. Студенти мають змогу відвідувати крім основних практичних та лекційних занять, також лекції провідних практиків сфери гостинності. Під час навчання з першого курсу студенти знайомляться з особливостями готельно-ресторанного бізнесу. Проходять виробничу практику в Україні  та за кордоном (Словаччина, Болгарія, Греція та ін.) в міжнародних готельних мережах. 

Після закінчення навчання випускники обіймають посади:

20.04.2013
guliya2005
33806
остання редакція 01.10.2018
41486