logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 

SMART Marketing

РесторBTL, trade-маркетинг, event marketingанна справа Освіта вища (бухгалтерський облік, економіка). Досвід роботи: Бажаний досвід роботи пов'язаної з бухгалтерським обліком не менше 1 року; можна без досвіду - готові навчити. Спеціальні навички та знання: Знання основ бухгалтерського та податкового обліку; Знання 1С Бухгалтерія (бажано наявність досвіду роботи з програмою); Знання принципів податкового обліку; Володіння ПК на рівні просунутий користувач (Word, Excel). Особисті якості акуратність; пунктуальність; відповідальність; працьовитість; бажання працювати.

Молодший бухгалтер

Посадові обов'язки: обробка первинної документації, введення даних в 1.С.8.2; робота з контрагентами, складання договорів, додатків; контроль передачі і повернення первинної документації; підготовка даних для складання бухгалтерської та фінансової звітності.

Владислав 093 151 84 14

26.04.2017-
26.05.2017

Mamamia!

ресторан Від 18 років

Офіціант, 
повна зайнятість. вакансії вікриті в різних районах Києва. зп: % від каси + чайові (8000-12000 грн). соц. пакет

тел. 073-311-63-11;
073-311-63-34

25.04.2017-
25.12.2017

Укрпошта

Пошта  Основна вимога – прагнення внести свій внесок у зміни в роботі національного оператора поштового зв’язку та осучаснити імідж Укрпошти. Додаткові вимоги: • Грамотність, гарна дикція • Знання ПК • Комунікабельність • Емоційна стійкість • Вміння оперувати великими обсягами інформації • Активна позиція

Укрпошта змінюється на краще, а для прискорення змін ми запрошуємо до нашої команди операторів контакт-центру! Ми пропонуємо сучасний рівень заробітної плати, офіційне працевлаштування та дружній колектив! Відсутній досвід роботи? Робота в Укрпошті стане відмінним стартом у кар'єрі!

Надсилайте ваші резюме на електронну адресу: 
polishchuk-oy@ukrposhta.ua 
Деталі за телефоном: 096 954 60 26

25.04.2017-
25.06.2017 
OSD-Group  Маркетинг і продажі Грамотна мова, комунікабельність.

Наш клієнт, крупний український банк, запрошує студентів на позицію: Менеджер з продажу банківських продуктів

Можлива як повна зайнятість, так і гнучкий графік, можливість поєднання з навчанням. Зп: від 5000 грн. Обов'язки: Продаж банківських продуктів
Можна без досвіду роботи (оплачуване навчання; 

Катерина tokar.ekaterina@osdgroup.com.ua
 093 368 60 29

25.04.2017-
25.05.2017
WORLD STAFF  Staffing & Recruiting Основна вимога - готовність працювати на повну зайнятість. 

Рекрутер-стажер
Компанія проводить безкоштовне навчання і приймає потім на роботу тих, хто успішно пройшов навчання.

Територіально місце роботи - ст.м. Осокорки, Київ Тел. 044 577 55 77 +38 067 323 54 22
dt@worldstaff.com.ua

24.04.2017-
31.05.2017

ТМ "Прованс"

Роздрібна торгівля Вимоги до кандидата: •досвід роботи у сфері роздрібних продажів непродовольчої групи товарів бажаний - від 1 року; • хороші комунікативні навички, орієнтація на результат, активність, відповідальність, вміння працювати у команді; •грамотна мова.

Продавець-касир, повна та не повна зайнятість,

Светлана 099 980 07 35
 

24.04.2017-
24.05.2017
Центр перекладів "Статус Ко" Послуги перекладу Вища освіта; Дівчата, 21-28 років. Навички ведення переговорів в телефонному режимі; Грамотна мова, хороша дикція, вільне володіння російською, українською мовами; Уміння чітко і грамотно формулювати думки і завдання; Відповідальність за результат своєї роботи; Вміти працювати з великим об'ємом інформації; Знання англійської мови (бажано). Навички ділового спілкування та ведення ділової переписки. Бажання навчатися, активно працювати і заробляти.

Менеджер по роботі з клієнтами, повна зайнятість, заробітна плата від 5000 грн-10000 грн.

Контактна особа
Олег Миколайович
тел. 044-220-30-49, 067-695-57-76,
e-mail: hr@statusko.com.ua

20.04.2017-
31.05.2017
АЗІЯ БІЗНЕС ТРЕВЕЛ Туроператор по східній і південно-східній Азії Вимоги: • Знання специфіки туроператорської діяльності; • Володіння іноземної мови вітається; • ПК - впевнений користувач. • Ввічливість, пунктуальність, надійність, старанність, відповідальність; • Грамотна мова, вільне володіння російською, українською мовами; • Уміння чітко і грамотно формулювати думки і завдання; • Стресостійкість, вміння працювати з конфліктними ситуаціями; • Високий рівень навченості;

Помічник менеджера по туризму (візовий менеджер)

Обов'язки: • Робота з агентствами, посольствами, консультування клієнтів. • Обробка пошти, відповіді на запити; • Комунікації з приймаючою стороною, оперативне вирішення проблемних ситуацій. • Підготовка пакету документів клієнтів для подачі в консульство / посольство.

Офіційне працевлаштування; • Зручний офіс у центрі міста (м Печерська.); • Графік роботи з 09.30-18.00, субота (в черговому режимі) 10.00-15.00; • Доброзичливий і молодий колектив;

Контактна особа: Христина Тел. 097 796 49 94 

21.04.2017-
21.05.2017

Smart Solutions

Банки Від 18 років, бажання працювати та отримати досвід

Фінансовий консультант

Андрій 38(067)983-45-63 

a.shchegol@smart-hr.com.ua

21.04.2017-
31.06.2017 
Заміський комплекс "Бабусин Сад" Ресторан

Вік і стать значення не має. 

Здатність працювати з великим об'ємом інформації. Бажання розвиватися і рости професійно. Обов'язковий досвід роботи на аналогічних посадах в готельно-ресторанній сфері.

Заміському комплексу «Бабусин Сад» терміново потрібні Бухгалтер-калькулятор / Костконтроллер / Обліковець / Технолог.

Обов'язки: - контроль собівартості реалізованих товарів і послуг; - контроль використання і руху TMЦ; - контроль цін; - проведення інвентаризацій і відображення їх в бухгалтерському обліку; - розслідування внутрішнього шахрайства; - контроль складських залишків, - аналіз цін постачальників, - регулярне оновлення маркет листа; - ведення первинної документації, а також всього руху товарів; - участь в опрацюванні страв, складання технологічних карт і калькуляцій; - ведення карт контрагентів і співробітників в Айко

Детальніше при співбесіді.

Комплекс знаходиться в 15 хв від Києва по Житомирській трасі. Графік роботи - 5/2 Робота з 1С8. Вітається досвід роботи з Айко.
Офіційне працевлаштування, соцпакет, безкоштовне харчування і розвозка від / до М. Житомирська
Резюме на head@babushkinsad.ua
068-128-33-13
 

20.04.2017-
20.06.2017

KVT Business Group

Mенеджмент, міжнародна економіка  Основні вимоги: - Англійська мова (upper intermediate та вище) - Бажання працювати та орієнтуватись на результат - Користувач ПК (advanced user) - Здатність вирішувати логічні задачі - Комунікабельність, привітність - Стресостійкість - Досвід роботи не обов’язковий

Менеджер по роботі з клієнтами

Американська логістична компанія з центральним офісом в Нью Йорку запрошує на заміщення вакантної посади менеджера по роботі з клієнтами (customer service & sales department). Якщо Ви комунікабельні, цілеспрямовані, відповідальні та бажаєте реалізувати свою сутність в молодій, перспективній, стрімко розвиваючій компанії, тоді Ви саме та людина, котру ми шукаємо!

Умови праці: - Достойна заробітна плата від 10 тисяч гривень - Можливість кар’єрного росту - Молодий, дружній колектив - Комфортний офіс в центрі Києва (станція метро Палац Україна) - Офіційне працевлаштування Графік роботи: Понеділок – п’ятниця з 16:00 до 23:30 (чергування в суботу до 20:00)

Контакти: 098 999 99 34 - Юрій, 096 866 82 52 - Віталій

19.04.2017-
19.07.2017 

Баядера Логістик, ТОВ

Лідер алкогольної сфери Освіта вища юридична (мінімум незакінчена вища бакалавр); Знання 1 С (бажано); Здатність швидко навчатися. Уважність, відповідальність, стресостійкість.

Помічник юриста

Графік роботи: пн.-пт. з 10.00 до 19.00, 1 субота в місяць - робоча (2-3 години)

Моб.тел: +38-050-449-8035

19.04.2017-
27.04.2017 
 

ПП "ПРОСТІР"

Надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні та за кордоном

Вимоги до претендента:  добре знання програм: 1с7, MS WORD, MS EXCEL; пунктуальність та порядність.

Профіль фахової підготовки претендента: неповна вища освіта (бакалавр), повна вища освіта (магістр) «Облік та аудит»

Бухгалтер

Повна зайнятість, 5-ти денний робочий тиждень, пн.-пт, сб,вс-вихідні Графік роботи 9:00-18:00 (13:00-14:00 обідня перерва) Бажане місце проживання в Дарницькому районі міста Києва

Обов'язки: складання та оформлення рахунків-фактур, актів виконаних робіт, податкових накладних; документальна підготовка працівника до відрядження; прийом документів, підрахунок витрат працівника після відрядження; розрахунок витрат палива за час відрядження; набір та друк наказів, довіреностей 

Адреса офіса: вул. Бориспільська,12Б, м.Київ Контактна особа Фірсов Сергій Володимирович (директор) 067 505 50 69 (044) 566 34 58 ivan.antonuk@gmail.com

18.04.2017-
30.04.2017
Алеанза Діяльність компанії Алеанза зосереджена, головним чином, на комплексній автоматизації процесів обліку та управління. Ми - ті, хто займається улюбленою справою, не працює, а живе повним життям і отримує від цього задоволення.

Компанія Алеанза є перспективною компанією, що пропонує своїм клієнтам кращі програмні продукти, послуги професійних досвідчених програмістів, додаткові індивідуальні розробки програм і ПО. 

Місія компанії Алеанза підвищувати ефективність бізнесу шляхом автоматизації обліку та бізнес процесів.

Обов'язкові вимоги:
• Профільна закінчена освіта (ІТ);
• У тебе в житті є результати, якими ти пишаєшся, особливо вітаються досягнення в спорті, хобі і т. п.;
• Ти розумієш різницю між «робити» і «зробити»; 

Молодший програміст 1С (стажер), повний робочий день, 8000 грн

 Цікаві і складні проекти, нетипові завдання, численні можливості застосувати найрізноманітніші навички та вміння - ось що означає працювати в компанії «Алеанза». 

Нашій команда потрібен Початківець чарівник, маг, чарівник 1С. У перспективі кар'єрного росту до супер-герой 1С.

Обов'язки: • Порятунок світу шляхом автоматизації всього неавтоматизованого і неавтоматизуємого; • Вивчення та застосування в роботі сучасних магічних технологій 1С (ТАКСІ, БСП, Керовані форми та інше); • Купання в променях слави після добре зробленої роботи.

Ми пропонуємо: • Ми вже підготували для тебе програму навчання, вивчаючи яку - ти будеш рости професійно; •

Офіційне працевлаштування та своєчасна виплата заробітної плати; • Повний робочий день з пн-пт, сб-нд - вихідний; • Можливість професійного та кар'єрного росту; • Навчання, багато навчання; • Чай, кава, печиво за рахунок компанії; • Дружний колектив; •

На період навчання стипендія - 2500 грн / міс, у міру навчання зростання протягом ПЕРШОГО року до 8 000 грн. Будемо раді бачити тебе в нашій команді людей, які люблять свою роботу і націлені на стрімке зростання!

Консультант аналитик 1С 
 Якщо ти знаєш що таке дебет / кредит, слова бухгалтерський баланс і сальдо не лякають тебе і не призводять до стану замішання - приходь і ставай частиною команди професіоналів, ми допоможемо тобі стати справжнім асом у сфері ІТ консалтингу.

Результати, яких необхідно досягти: • Вирішені завдання клієнтів в максимально короткі терміни; • Проведені презентації програмного продукту; • Написаний технічні завдання для програмістів з подальшою перевіркою роботи програміста; • Навчені користувачі по роботі з програмою, написані інструкції.

Ми пропонуємо: • Навчання по роботі в програмах 1С; • Можливість професійного та кар'єрного росту; • Дружний колектив; • Офіційне працевлаштування та своєчасну виплату заробітної плати; • Повний робочий день з пн-пт - з 9:00 до 18:00; • Чай, кава, печиво за рахунок компанії; • Заробітна плата від 6000 на випробувальному термін. Після від 7000 грн, Потенційне зростання до 15 тис.грн

У супровідному тексті обов'язково вкажи 2 або 3 причини, чому ти хочеш стати професіоналом в області програмування 1С. 

Відправляй своє резюме на пошту v.marina@aleanza.ua
0673704428 Вікторія, v.marina@aleanza.ua

14.04.2017-
30.05.2017
Баядера Логістик, ТОВ Виробництво і реалізація алкогольної продукції Вік від 18 років
 

Мерчендайзер 

Повна / неповна зайнятість

+38 050 449 80 35

13.04.2017-
31.08.2017
Паритет - Сервіс  Виробництво / дистрибуція Вимоги до кандидата: • орієнтування в продукції настільних ігор бажано • навички продажів і проведення презентацій вітаються

Видавництво ігор (група компаній Паритет-Сервіс) запрошує в свій творчий і креативний колектив співробітника на посаду "Продавець-консультант настільних ігор".

Обов'язки: • консультування клієнтів за всіма видами настільних ігор • участь в проведенні ігротек

Умови роботи: Робота в торговому центрі два через два. З 10 до 22 (залежить від регламенту ТЦ)

ok@ps.us
050 419 02 16 

12.04.2017-
29.12.2017

ТОВ "Харчовик плюс"

Ресторанна діяльність Наявність санітарної книжки творчий підхід, любов до професії, пунктуальність, охайність, порядність, творчий підхід до оформлення страв

Кухар, бармен-офіціант. працівник мангальної групи,

Обов'язки: приготування страв згідно технологічних карт дотримання санітарних норм на підприємстві, участь у розробці нових страв . 

Вікторія 0984334669, 0932017555

11.04.2017-
11.07.2017

Меркс 

Виробництво меблів та реалізація торгівельного обладнання -

Корпоративний менеджер

0966175823 

11.04.2017-
11.05.2017
Brand Label  Виробництво етикетки та швейна фурнітура з логотипом • дівчина 22-35 років, досвід роботи бажаний, але не обов'язковий • грамотна мова, приємна зовнішність • добре знання ПК, знання 1С вітається • аналітичні здібності, вміння запам'ятовувати великий обсяг нової інформації • вміння правильно вести переговори по телефону і в офісі • активна життєва позиція, вміння працювати на результат, прагнення до нових знань і підвищення професійної кваліфікації • бажання навчатися і розвиватися • вміння працювати в команді, не конфліктність • пунктуальність

Менеджер

Функціональні обов'язки: • консультація потенційних клієнтів по телефону • розрахунок вартості замовлень • проведення переговорів з замовниками, підготовка та укладення договорів, обробка замовлень в роботі від запуску до закриття • оформлення первинної документації, контроль заборгованості • розширення клієнтської бази, пошук і залучення нових клієнтів, аналіз продажів, обороту • виконання поставлених завдань керівника Умови роботи: • Графік роботи: Пн-Пт 9.00-18.00 • Дохід - ставка +% • обладнане комфортне робоче ме то в офісі з євроремонтом • дружний і професійний колектив • офіс знаходиться Дарниця. (5хв)

(067) 254-40-40 (063) 257-80-90 www.brandlabel.com.ua

10.04.2017-
10.05.2017
ZEST Outsourcing Вимоги до кандидата: - Вища освіта (закінчена); - Англійська мова - просунутий рівень; - Досвід роботи в адміністративній сфері буде додатковою перевагою; - Впевнений користувач MS Office, Internet; - Комунікабельність, активність, уважність, акуратність.

Секретар-ресепшіоніст
Адміністративний персонал - Початок кар'єри

ZEST Outsourcing оголошує конкурс на позицію «Секретар-ресепшіоніст», м Київ в рамках проекту для компанії, яка є міжнародним виробником і постачальником харчових, сільськогосподарських, промислових і фінансових продуктів і послуг. Посадові обов'язки: - Прийом та розподіл телефонних дзвінків; - Реєстрація вхідної та вихідної документації; - Зустріч та прийом відвідувачів; - Робота з кур'єрськими службами доставки; - Забезпечення життєдіяльності офісу; - Виконання адміністративних доручень співробітників офісу; - Переклад листів, документів з / на англійської на українську мову.

Умови роботи і оплати: - Графік роботи: з 9.00 до 18.00. Сб, Нд - вихідний; - Офіційне оформлення; - Тимчасовий проект до - Місцезнаходження офісу компанії - Печерський р-н; - Конкурентоздатний рівень заробітної плати.

 Асистент фінансового відділу

Посадові обов'язки: - Перевірка даних у відкритих джерелах, документів згідно із затвердженими процедурами до реєстрації контрагента в базі даних; - Ведення бази даних контрагентів; - Внесення і обробка даних в Excel.

Кандидатам, зацікавленим в даній позиції прохання направити резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати на адресу resume@hr-outsourcing.com.ua з позначкою на відповідну вакансію,

телефони: 38044 594 96 12, моб.: +38096 960 83 43, +38050 869 34 67, +38093 004 42 01

Будь ласка, зверніть увагу, що відправляючи резюме на електронну адресу ZEST Outsourcing, Ви даєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій - замовників компанії. Детальну інформацію про всіх відкриті вакансії ви можете дізнатися на сайті http://www.hr-outsourcing.com.ua

10.04.2017-
31.05.2017

Страхова група ТАС

Страхування Вища (або незакінчена вища) освіта бажано досвід роботи оператором або в сфері страхування вільне володіння українською та російською мовами. приємний голос (без дефектів та акценту).

Оператор Контакт-Центру, повна зайнятість, денні зміни ЗП 5000грн. чистими. на руки

Функціональні обов'язки: прийом та реєстрація звернень клієнтів, надання інформації про страхові продукти, акції компанії (без продажів) Ми пропонуємо: місце роботи 5 хв. пішки від м-ро Нивки або Берестейська офіційне працевлаштування; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку роботу в стабільній Компанії, що є одним із лідерів на страховому ринку;

Контактна особа: Оксана моб. 050 335 60 22 Резюме надсилайте на е-mail: 
o.logvinenko@tas-insurance.com.ua

06.04.2017-
06.05.2017 
"Телесвіт" Телекомунікаціі Впевнений користувач ПК, вільне володіння російською та українською мовами
 

Вітаємо, наш потенційний співробітник! Хто ми: команда телепродажу компанії ВОЛЯ (volia.com). Ми - лідер цифрових технологій і вміємо це продавати! Хто нам потрібен: талановитий продажник або перспективний новачок - навчимо! Хто нам НЕ потрібен: ледача людина без самоорганізації і розуміння, куди він рухається. Ми покажемо шляхи заробітку і його множення, але домагатися цього Ви будете самі. Якщо Ви активні й амбіційні грамотні любите і вмієте спілкуватися (продавати) любите гроші (ЦЕ ВАЖЛИВО!) то Вам у нас сподобається! Що потрібно робити працювати з існуючими клієнтами (відсутність холодних дзвінків) презентувати послуги компанії (інтернет або інтерактивне ТБ), подивитися один з продуктів можна тут, отримувати задоволення від результатів роботи і отриманих бонусів розвивати свої навички спілкування і продажів з нашою командою тренерів / керівників

Що ми пропонуємо тільки готові бази клієнтів, які вже знають про нашу компанію і є її клієнтами навчання (не можеш / не знаєш / не вмієш - навчимо не хочеш - як хочеш :)) ) ЗП від 8 т з (фіксована ставка +%, можливість заробляти) молода і яскрава команда; розвиваючі заходи компанії офіс в тихому р-ні Троєщини, біля кінотеатру Флоренція і парку, зручна транспортна розв'язка можливість кар'єрного росту всередині компанії а ще є безкоштовна кава :)

050-388-44-58 067-220-28-67 Аліна

06.04.2017-
06.06.2017
Юридична фірма Ільяшев і Партнери
 
Юридична фірма

Вища освіта 

Кандидат повинен володіти такими якостями: високий рівень відповідальності, уважності і старанності, пунктуальність, комунікабельність, уміння адаптуватися до мінливих умов ділового середовища, уміння управляти інформаційними потоками

Впевнений користувач офісної техніки, MS Office, Internet, поштові програми, здатність швидко навчатися новим програмам, грамотне володіння російською, українською мовами володіння англійською мовою - не нижче Upper Intermediate (розмовний + ділове листування) володіння діловим етикетом Презентабельний зовнішній вигляд і дотримання дрес-коду 

СЕКРЕТАР

Повний робочий день (09: 00-18: 00),

Ввечірній секретар - студент 3-5-х курсів на неповний робочий день (17:30-21:30)

Обов'язки: ведення діловодства й документообігу, прийом і розподіл дзвінків міні АТС, виконання доручень співробітників, організація ділових зустрічей в офісі Компанії, організація роботи кур'єра, формування / відправка пошти, управління оргтехнікою, робота з кур'єрськими службами

Офіс розташований в районі Львівської площі 

Офіційне працевлаштування
Високий рівень заробітної плати
Якщо Вас зацікавила вакансія, у Вас є бажання отримати досвід роботи в бізнес-середовищі - ця посада саме для Вас

Надсилайте своє розгорнуте резюме з фотографією (в діловому стилі) з побажаннями по заробітній платі deeva@attorneys.ua
+38 050 417 60 08 Вікторія

05.04.2017-
05.05.2017
Готель Опера
 
Готельний бізнес Чоловік, від 18 років. Можна без досвіду роботи, гарний рівень володіння англійською мовою

Швейцар, повна зайнятість, офіційне працевлаштування та зарплата, від 4500 грн

Офіціант ресторану, повна зайнятість, гнучкий графік роботи, офіційне працевлаштування та зарплата, від 6000 грн

Офіціант служби банкетів і конференцій, часткова зайнятість, плаваючий графік роботи, офіційне працевлаштування та зарплата. Оплата погодинна, 30 грн / год

Тетяна Бабійчук, 096 480 1487 tbabiichuk@opera-hotel.com

05.04.2017-
30.04.2017
Nobles Fortune

 
Консалтингова діяльність Запрошуємо стати частиною команди, якщо ти: - Дівчина 22-27 років, закінчила інститут або вчишся на заочному. - Досвід роботи бажаний, але не обов'язковий. - Приємна зовнішність і грамотна мова - обов'язково. - Комп'ютерна грамотність на рівні базового користувача Excell, решті навчимо. Перевага віддається кандидатам зі знанням англійської мови. Кандидати повинні бути зацікавлені в активних комунікаціях з людьми. Поєднання з денним навчанням не розглядається.

Наші проекти мають різну спрямованість, однією з основних діяльностей є організація ділових заходів. Що ми пропонуємо: Активну роботу і цікавий досвід в таких областях як: PR, маркетинг, GR, управління подіями, рекрутинг, продаж

 Стажування 2 місяці, в разі успішного проходження 1-го місяця, будемо раді скоротити до 1 місяця. Оплата на час стажування: 4 тис грн, далі 6+, премії і бонуси за результатами проекту на рівні не менш з / п. Постійне навчання, цікаві знайомства з першими особами компаній і наше привітність в дружному колективі. Комфортний офіс біля метро Шулявська.

Запис на співбесіду
Тетяна Швацька
Моб. тел.: 067-703-60-89

05.04.2017-
05.05.2017

Coloris IT

Інформаційні технології Вимоги: бажання розвиватися в сфері IT

Менеджер з продажів

0990488641 Ірина

04.04.2017-
30.04.2017

Global Bilgi

Туризм Вільне володіння російською, українською та англійською на розмовному рівні Середньо-спеціальна, незакінчена / закінчена вища освіта
Володіння ПК на рівні впевненого користувача Чітка дикція, грамотна мова
Здатність до швидкого навчання
Стійкість до стресів і конфліктних ситуацій Комунікабельність, активність, старанність

Агент з бронювання авіаквитків

Зарплата - 6000 грн (за умови відпрацювання норми годин і отримання бонусу) Гнучкий графік: повна або часткова зайнятість Погодинна оплата праці + щомісячний бонус Корпоративне навчання Робота в дружному молодому колективі

Телефони відділу кадрів 063 544 14 01, 095 276 276 5, 097 344 50 60
E-mail для резюме: cv@globalbilgi.com.ua

04.04.17-
31.05.17

ТОВ "АТА"

Виробництво (FMCG) Вимоги: знання англійської мови (рівень Intermediate і вище), впевнене володіння ПК, аналітичні здібності.

Економіст, помічник бухгалтера (повна зайнятість)
Обов'язки: електронний податковий документооборот с контрагентами; надання звітності керівництву; виконання доручень головного бухгалтера і керівника.

Помічник менеджера по роботі с клієнтами (повна зайнятість). Обов'язки: робота с існуючими клієнтами, торгівельними мережами (FMCG).

Запрошуємо до співпраці випускників, студентів останніх курсів, студентів-заочників. 

Контактна особа:
Тетяна (044) 206-08-18 (093) 696-57-79
 info@ataltd.com.ua

04.04.2017-
04.06.2017 

"Парк-Готель "Київ"

Сфера обслуговування (готель,ресторан) Вік від 18 років, впевнений користувач ПК
 

Комірник-оператор ПК

Графік роботи 5 днів в тиждень з 9 до 18 години (замовлення товару, брати участь в прийманні. Вносити дані в ПК (1С-8)

0672982459 Вячеслав Іванович керівник відділу закупівлі.
м. Київ Оболонський район вул М.Юнкерова 20

yceagonsom: 11.03.17 

04.03.2017
11.05.2017

Піцца Кінг

Ресторан від 18 років, досвід не обов'язковий

Касир, оператор служби доставки, менеджер піцерії

0938285668

28.03.2017-
28.04.2017
 

ЕксiмКаргоТрейд - найбільший постачальник лабораторного, метеорологічного, метрологічного устаткування, контрольно-вимірювальних приладів, хіміко-лабораторного посуду, виробів медичного призначення та витратних матеріалів на території України. 

Торгiвля Вiк вiд 18-ти рокiв. Досвiд роботи в будь-якiй сферi вiд 3-х мiсяцiв. Основна вимога це бажання працювати та мати стабільний високий заробіток.
 

Менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з постачання, графічний дизайнер. 

Ми пропонуємо: можливість розвиватися та заробляти , професійний і кар'єрний ріст, стабільну і своєчасну оплату праці, офіційне оформлення зручний та комфортний офіс на М.Лівобережна, дружній колектив. Запрошуємо на роботу студентів випускників та студентів заочної форми навчання. Графік роботі з 8:30 до 17:30

Чекаємо на Ваші резюме за адресою hr@eximlab.ua Деталі за тел. 093-898-08-67 Алена
Сайт 

28.03.2017-
28.04.2017 

BUTLERS

Роздрібна торгівля Бажаний досвід роботи з касою.
 

Продавець-касир в магазин BUTLERS ТРЦ "Лавина"

повна або часткова зайнятість, заробітна плата від 4 тис.грн.

+380504696998

27.03.2017-
27.04.2017 

Укрсиббанк

Банк Основні вимоги: • навички роботи з ПК; • комунікабельність; • активна життєва позиція; • орієнтація на результат.

Укрсиббанк- є частиною однієї з найбільших міжнародних фінансових груп світу - BNP Paribas Group (Франція).

Якщо ви активний і бажаєте побудувати кар'єру в міжнародному Банку, ми пропонуємо Вам стати частиною нашої дружної команди! Ми пропонуємо: • Офіційне оформлення з першого робочого дня; • безкоштовне навчання; • стабільну оплату праці (2 рази на місяць, ставка + бонус залежно від результатів роботи); • гнучкий графік роботи, місце роботи ми підбираємо в своєму районі; • оплачувана відпустка, лікарняний, матеріальну допомогу; • цікаву і перспективну роботу в дружньому колективі.

Основні обов'язки: • оформлення споживчих кредитів в найбільших магазинах партнерів; • консультування Клієнтів за умовами кредитування; • ідентифікація Клієнтів; • продаж і інформування Клієнтів про продукти та послуги банку; • формування та надання звітності. 

(044) 224 55 57
Контактна особа: Вікторія viktoriia.sokolenko@ukrsibbank.com

20.03.2017-
01.09.2017

ПНТ "Діана-1"

Військове спорядження та одяг, товари для мисливства і туризму

Вік: до 30 років Стать : жіноча

Володіння іноземними мовами не вимагається Навички володіння Windows, MS Office, Internet - впевнений користувач Дисциплінованість, уважність і бажання навчатися.

Помічник бухгалтера
 

+380980845670 Діана

17.03.2017-
17.05.2017

Компанія «Zenko» 

Банківські послуги Вміння чітко і ясно викладати свої думки в спілкуванні з людьми; - готовність і бажання постійно рости і навчатися; - вільне володіння російською мовою; - знання ПК на рівні користувача; - відповідальність, вміння працювати в команді, орієнтація на результат; - досвiд роботи не обов'язковий. 

Оператор Call-центру.

Ми пропонуємо: - можливість навчатися і розвиватися - роботу в офісі з дружним колективом (м. Лівобережна). - професійний і кар'єрний ріст - стабільну і своєчасну оплату праці: ставку за відпрацьовані години + бонус за кожну заявку (від 5000 грн.) - неповний робочий день: з 9:00 до 15:00 або з 15:00 до 21:00 (пн. – пт);

Анна 073 153 70 01. м. Лівобережна

16.03.2017-
16.05.2017

"ВУСО" 

Страхова компанія

Спеціаліст зі страхування

З/П 5000+премія, 3000-6000грн., достойні офісні умови праці. Робота з вхідними дзвінками

Можливо взяти на роботу студентів-заочників та випускників.

067-423-81-49 066-83-25-714 Валентина

16.03.2017-
16.05.2017
ГК Центр Інформаційних Технологій Український IT-розробник

 Початкове знання мови 1С (обов'язково); • добре розвинене логічне мислення; • бажання вчитися і брати участь в цікавих проектах різного масштабу і різної складності.

Вища / незакінчена вища освіта • ПК на рівні впевненого користувача • комунікабельність, гарна пам'ять, посидючість • вміння обробляти великі обсяги інформації • грамотна усна і письмова мова (українська та російська мова) Досвід подібної роботи - не обов'язковий. 

ФАХІВЕЦЬ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ 1C: Підприємство 8 (можливе навчання)

ПОМІЧНИК МЕНЕДЖЕРА З РОЗВИТКУ і Інформаційно-технологічний супровід КЛІЄНТІВ

м.Київ, пров. Лабораторний, 1, оф. 706, тел. / ф. 528-05-18 (багатоканальний),
лінія консультацій
тел 451-77-92.
(093) 722 10 17
(067) 136 38 09
Адміністратор Юрченко Оксана

15.03.2017-
15.05.2017

ТОВ «Група ТАС»

Фінансово-промислова група Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel) Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань

Юрист (помічник юриста); Спеціаліст управління контакт-центру; Економіст

Повна та неповна зайнятість. Графік роботи на вибір.Ми пропонуємо: Роботу в стабільній і фінансово успішній компанії; Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустки; Молодий і дружний колектив; Комфортний офіс з затишним робочим місцем; Обладнана кухня з усім необхідним; Стабільну заробітну плату, яку ти можеш сам регулювати (ставка + відсотки + бонуси + надбавки); Участь в різних тренінгах, що сприяє особистісному і професійному розвитку (за рахунок компанії).

067-215-44-03; 067217-61-49

15.03.2017-
01.09.2017
 

ТОВ "ФК "ЄАПБ"

Надання фінансових послуг Грамотна мова (вільне володіння російською та українською мовами) хороша дикція, Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel), Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань
 

Спеціаліст контакт-центру

067-217-61-49; 067-215-44-03

14.03.2017-
01.09.2017
 

ПАТ "КБ "ГЛОБУС" 

Банківська діяльність

Спеціаліст по кредитуванню.
-залучення клієнтів на Cash-кредитування у банк; -консультування клієнтів з питаннь умов кредитування та інших банківських продуктів; - формування кредитного договору; - перевірка документів клієнта; - проведення ідентифікаціі особи клієнта.
Умови праці: офіційне оформлення, повний робочий день у відділенні банка (пн-пт, сб,нд-вих.), офіційне оформлення з першого трудового дня. ЗП складається з ставки 3500грн. та системи мотиваціїї за видані кредити ( в сер. 5000-7000грн.)

Спеціаліст відділу інформаційного обслуговування клієнтів (не продажі) - ведення клієнтської підтримки - моніторинг транзакцій платіжних карт за результатами авторизаційних історій; - підтримка клієнтських транзакцій по платіжних картках; - інформаційно-консультаційна підтримка клієнтів та потенційних клієнтів Банка.
Умови праці: офіційне оформлення, повний робочий день у відділенні банка (вихідні плаваючи), офіційне оформлення з першого трудового дня. ЗП складається з ставки 4400грн. та бонуса за кількість відпрацьованого часу ( в сер. 5000-6000грн.)

Молоді спеціалісти по кредутуванню та у відділ інформаційного обслуговування клієнтів

Салієнко Іван Заступник начальника відділу по роботі з персоналом пров.Куренівський, 19/5 м.Київ, 04073, Україна
Тел.: 044 585 71 06 Вн.тел: 7089 Моб.:+38(050)386-14-81
Факс: 044 545 63 51
E-mail: ISaliyenko@globusbank.com.ua 

www.globusbank.com.ua

06.03.2017-
06.05.2017
ТОВ "TEDIS Ukraine"
 
Дистрибуція Знання правил ділового етикету і спілкування, самовіддача в роботі,відповідальність, порядність, уважність, ініциативність.

Програма стажування (оплачувана) для молодих спеціалістів-випускників останнього курсу за напрямами: молодший фахівець з дистанційного продажу, молодший оператор комп'ютерного набору, молодший представник торговельний, молодший продавець.

Програма стажування триватиме 3 місяці, з серпня до кінця жовтня 2017 року.

Резюме чекаємо в електронному вигляді на адресу: 
HR@tedis-ukraine.com.ua

06.03.2017-
31.07.2017 
ТОВ "Імперіал Груп України"  Виробничо-торговельна компанія  Ч\ж вік від 20 років, вища освіта, гарні комунікаційні навички, готовність до навчання 

Менеджер з продажу 
 

 м. Київ, вул. В. Стуса 35-37, тел 044- 599-01-91 

04.03.2017-
04.05.2017

ТОВ "Ворлдсервісгруп"

Туризм Дівчина. Вільне володіння англійською. Бажання працювати.

Менеджер міжнародного відділу (організація поїздок Клієнтів у відрядження-бронювання готелів, організація трансферів та харчування).

Повний робочий день в офісі агенції, поряд з м. Печерська. ЗП від 10000 грн.

Менеджер конференц відділу (організація конференцій на території України).

Робота в офісі агенціїї поряд з М. Печерська. Відрядження для супроводу груп по території України.

ЗП від 8000 грн

Київ, вул. Щорса, 32-А, оф.1-А, тел. (044)520-27-27, 520-27-20, (067)209-08-59. 
igor@worldservice.ua
www.worldservice.ua

02.03.2017-
02.05.2017

Компанія "Електропривід"

Промисловість Студенти 1-5 курсів даних спеціальностей, бажано володіння такими мовами: -англійська, арабська, польська, фарсі, турецька, румунська, іспанська, французька (можливі відрядження по східній півкулі Землі)
 

Менеджер ЗЕД (6 вакансій), маркетолог (5 вак.,), менеджер з ресурсів (1 вак.,)

goelprivod1996@gmail.com 
тел. (050)565-03-41, (093)130-04-90, м.Запоріжжя, Південне шосе, 77-а

01.03.2017-
01.06.2017
ТОВ "Софтліст" Одна з провідних компаній з продажу ліцензійного ПЗ і розробки сайтів, портальних рішень і систем електронного документообігу. Бажання розвиватися в ІТ продажах. Загальне розуміння ІТ технологій, Знання ПК - на рівні впевненого користувача (1С, СRM, MS Office); Уміння брати відповідальність на себе; Уміння працювати команді; Енергійність, пунктуальність, відповідальність, впевненість в своїх силах; Володіння російською, українською і бажано англійською мовами.
Візьмемо на роботу студентів заочної форми навчання або випускників, які хочуть розвиватися в ІТ-компанії в сфері продажів

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Менеджре по роботі з партнерами

Спеціаліст із документообігу

Менеджер з продажу (міжнародний відділ)

+380 (44) 593-74-75
вул. Мельнікова, 2/10, офіс 707

08.02.2017-
08.05.2017

Prego

Торгівля взуттям -

Старший продавець - директор магазину

Мережа магазинів взуття Prego запрошує на роботу.
 

Ми шукаємо талановитих продавців-екстравертів, відкритих, завжди з посмішкою та бажанням працювати, продавати та дарувати позитивні емоції нашим клієнтам, без зайвої ваги та віком до 40 років

099 233 24 73 Карина, помічник керівника

30.01.2017-
30.04.2017

Торговельний центр «Епіцентр»

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування.  Вк від 15 років і старше

Продавець-консультант.

З/п студента-практиканта дорівнює мінімальній з/п (за фактично відпрацьований час).
для осіб .

Менеджер з персоналу ТЦ "Епіцентр" м. Бровари Мекенченко Наталія тел.моб. (095) 272-29-03, (044) 586-47-97.
e-mail: hr@bv.epicentrk.com

19.01.207-
31.08.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017

Укртелеком, ПАТ

Телекомунікації / Зв'язок Досвід роботи з клієнтами на прямому контакті, телемаркетинг, call-centrе - бажано; Володіння ПК на рівні впевненого користувача(MS Office: Word, Excel); Високій рівень відповідальності, націленість на результат, здатність швидко навчатися, високий рівень комунікативних здібностей, навички ведення переговорів.

Менеджер з продажів та обслуговування клієнтів (повна зайнятість)

Основні обов'язки: Післяпродажне обслуговування абонентів; Активний пошук та залучення нових абонентів: продажі по телефону; Консультування та обслуговування абонентів; Документальне оформлення послуг; Продаж товарів (модеми, ТВ-приставки, картки, інш.); Моніторинг конкурентного середовища (тарифи, акції); Продаж телекомунікаційних послуг: послуги фіксованої телефонії, послуги доступу до мережі Інтернет, послуги «Інтерактивне TV», послуги рухомого (мобільного) зв'язку. Основні вимоги:  Компанія пропонує: Динамічну роботу; Можливості професійного розвитку; Конкурентну заробітну плату, соціальні гарантії.

091 114 23 10 Наталя  N.Katerynych@ukrtelecom.ua

09.12.2016-
01.06.2017 

Управлінська Компанія "АРГУМЕНТ" 

Консалтинг Вік від 18 років - вітається досвід роботи в сфері продажів, навички ведення переговорів - націленість на матеріальний і кар'єрний ріст - грамотне володіння російською мовою, чітка дикція - відповідальність, уважність, стресостійкість - знання ПК на рівні користувача

Менеджер по роботі з клієнтами. - заробітня плата: оклад + бонус (від 5000) - зручне місце розташування офісу - робота в молодому та дружньому колективі, комфортні умови праці - повний / неповний робочий день (зміни: з 9:00 до 15:00 та 15:00 до 21:00, оплачувані перерви, 2 вихідних в тиждень).

Тел: +38 (050) 326-32-26 +38 (067) 411-62-68 +38 (063) 562-13-77 Адреса: Бульвар Тараса Шевченка - 35, 5 - поверх.

03.11.2016-
03.11.2017

Placity

Зовнішня реклама Готові розглянути без досвіду роби але з великим бажанням навчитися і працювати.

Менеджер з продажу рекламних площин.

Повна зайнятість. Обов'язки: - робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії; - оформлення відповідної документації та укладення договорів; - контроль за оплатою замовлень клієнтами; - грамотне консультування та інформаційна підтримка клієнтів; - формування клієнтської бази. Вимоги: - досвід в активних продажах не менше 1-го року; - вміння вести переговори, аргументувати, переконувати клієнта; - вміння планувати і виконувати поставлені завдання; - впевнений користувач ПК, Інтернет; - орієнтованість на результат. Умови: - офіс розташований в Деснянському районі ул.Братиславская, - графік роботи: пн-пт 9: 30-18: 30; - оплата - ставка + % + премії (за підсумками співбесіди); - своєчасна оплата праці; - вкюсняшки, кава, чай.

+38 (067) 469 60 90

01.11.2016-
01.11.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017
Support.ua
 
Послуги з надання додаткової гарантії на побутову та цифрову техніку, а також, її встановлення та налаштування Вік від 18 років, бажання розвиватися в сфері продажів, активність, комунікабельність 

Вакансія - промоутер
Умови: гнучкий графік роботи, прозора система мотивації - 35 грн / год + бонуси можливість кар'єрного росту,
робота в молодому колективі професіоналів
Локація: магазин техніки та електроніки на Подолі
 

 063-826-69-20 (Ольга) Резюме відправляти на адресу: hr@support.ua

09.09.2016-
09.09.2017

Family market
мережа магазинів побутової хімії

Торгівля Відповідальність, цілеспрямованість

Продавець-касир на повний робочий день, ставка + процент від продаж

Можливість кар'єрного зростання

Олександр 0502613666

17.05.2016-
17.05.2017

17.07.2014
adv
67846
остання редакція 26.04.2017
adv