logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 
КНТЕУ Сфера обслуговування Випускники та студенти
  • КУХАРІ
  • КОНДИТЕРИ
  • ПРОДАВЦІ
  • КАСИРИ
  • МИЙНИКІ ПОСУДУ

Гарантуємо:

  • Стабільну виплату гідної заробітної плати 2 рази на місяць;
  • Комфортні умови праці;
  • Забезпечення спеціальним одягом;
  • Дружній колектив;
  • Можливість поєднувати навчання та роботу;
  • Професійне зростання.

Графік роботи: пн-пт з 8.00 до 16.00

Контактна особа: Забігайло Тетяна Сергіївна, директор Навчально-виробничого об’єднання КНТЕУ

Тел.: (044) 531-47-15

            (068) 897-07-72

e-mail: nvo4@knteu.kiev.ua

Страхова група ТАС
 

Страхування Випускники або студенти останнього курсу (економічного напряму). Досвідчений користувач ПК. Excel-просунутий рівень. Бажано володіння англійською мовою. Аналітичні здібності.

Спеціаліст страхування транспортних ризиків (Андеррайтер).

Повна зайнятість,офіційне працевлаштування. ЗП за результатами співбесіди.

Обов'язки: Андеррайтинг транспортних ризиків. модифікація/створення нових продуктів, коригування договорів страхування.

Контактна особа: 050 335 60 22- Оксана
o.logvinenko@tas-insurance.com.ua

14.08.2017-
14.09.2017
Автоентерпрайз Продаж електромобілів Знання пристрою автомобіля
Уміння продавати
Досвід водіння від двох років
Навички роботи з ПК
Комунікабельність,
Чесність
Активність 
Орієнтація на результат 

Менеджер з продажу автомобілів

Обов'язки:
Консультація клієнтів
Проведення тест-драйвів
Продаж електромобілів різних марок 

0660931344 Марина

08.08.2017-
25.08.2017

Нова пошта

Логістика Вік від 18 років

Робітник терміналу, повна або часткова зайнятість.

Офіційне працевлаштування. Заробітна плата при повній зайнятості від 7500грн.

Місце роботи:м.Київ вул.Калачівська,13 (Дарницький ж/д.вокзал)

Близнюк Ірина Іванівна 067 501 60 67

02.08.2017-
31.10.2017

Лідер Турбізнес груп

Туризм Вік 18-25 років можна без досвіду бажане володіння англійською мовою

Помічник менеджера з туризму

повна/часткова зайнятість
заробітна плата 4500 грн+процент

Єрохіна Вікторія телефон 050 914 56 77

31.07.2017-
31.12.2017

ALD Automotive 

Leasing University degree; Good communication skills; Must be very detailed, organized and quick learner; Accuracy and good organizational skills; Self-driven, proactive and committed; Ability to communicate effectively both spoken and written English, Ukrainian/Russian; PC literate (Windows Office: Word, Excel, Outlook and PowerPoint).

Sales support specialist, full time, permanent

HR.ua@aldautomotive.com

26.07.2017-
01.09.2017

Мережа магазинів "Секунда"

Роздрібна торгівля

Продавець-консультант

У розпалі літо! А команда www.secunda.com.ua в зв'язку з розвитком бізнесу відкрила гарячий сезон пошуку продавців-консультантів.

Якщо ти шукаєш роботу і бажаєш почати свій шлях в продажах з командою, яка працює як ГОДИННИК - Welcome to our team!

Надсилай резюме: shandra-s@micropr.com.ua

Дзвони: (095) 282 27 39

13.07.2017-
 01.10.2017 

ПрАТ «Оболонь»

Виробництво, продаж Основні вимоги: • повна вища освіта напрямку підготовки ЗЕД; • без вимог до стажу роботи, готові взяти випускника ВНЗ; • впевнений користувач ПК, World, Excel, Adobe Reader і т.п; • чіткість у роботі; • відповідальність; • знання іноземної мови — англійська на рівні Intermediate. • бажання працювати в команді; • комунікабельність; • робота на результат; • бажання розвиватися на своєму робочому місці.

Фахівець з логістики ( міжнародні перевезення)

Основні обов'язки: • бере участь у плануванні зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підготуванні зовнішньоекономічних договорів (контрактів) в частині організації міжнародних автотранспортних перевезень; контролює виконання умов укладених зовнішньоекономічних договорів (контрактів) з відповідних питань; • на основі затверджених планів, укладених зовнішньоекономічних договорів (контрактів) визначає потребу в автотранспортних засобах для здійснення міжнародних перевезень; • складає та подає заявки на автотранспорт згідно з встановленим порядком • контролює та регулює надходження автотранспорту на підприємство та його подачу до місць виконання вантажно-розвантажувальних робіт; • бере участь у роботі з пошуку, оцінки та підбору транспортно-експедиційних та інших зовнішніх організацій для співпраці в сфері організації міжнародних автотранспортних перевезень; • контролює своєчасність та повноту фінансових розрахунків між підприємством, транспортно-експедиційними та іншими зовнішніми організаціями за надані (отримані) послуги при організації міжнародних автотранспортних перевезень.

Умови праці: • офіційне працевлаштування; • графік роботи пн-пт 8.30-17.15 • гідна заробітна плата; • соціальний пакет; • доставка персоналу на / з роботи від/до ст. метро “ Петрівка” та жилий масив “Троєщина” 

 067-323-54-86, Тетяна, hr@kiev.obolon.ua

12.07.2017-
30.12.2017 

Київводоканал

Послуги Бажання працювати

Оператор комп'ютерного набору (для введення даних в систему) та контролер (для зняття показників лічильників води в квартирах.

Оплата 4000грн.

Король Лариса Володимирівна, керівник групи по роботі з кадрами тел.: (044) 548-06-33

4.07.2017-
4.12.2017 

ТОВ "Комунальні системи України" (приватна компанія): 

 Теплоенергетика -

Помічник фінансиста (економіста)
 

Готові розглядати студентів останніх курсів та випускників. Досвід роботи необов'язковий

Вікторія. тел +380673545579.
E-mail - hh4@ksy.biz.ua або 
viktoriazhukova1995@gmail.com 
(краще дублювати)

27.06.2017-
30.08.2017

Investing-solutions 

Вимоги: цілеспрямовані молоді люди 18-30 років; Досвід роботи з людьми; Бажання працювати та розвиватися в сфері фінансового ринку; спрямованість на результат; Грамотність; Високий рівень комунікабельності; Знання англійської, італійської, іспанської або арабської мов.

Одна з провідних світових компаній за кількістю успішних брокерів,трейдерів та прибуткових операцій. На ринку з 2001 року. Має представництва по всій Європі. Є вичерпним джерелом фінансової інформації, надаючи своїм користувачам котирування в режимі реального часу, поточні графіки, головні новини, технічний аналіз, брокерів, економічний календар, а також інструменти та калькулятори. Радник працює з п'ятьма різними брокерами. Сфери діяльності компанії: надання підтримки клієнтам із фінансових ринків. Вже через місяць роботи з нами твій професійний рівень буде значно вищий. Ми шукаємо таланти, неординарні особистості! Ми готові вкладати всі свої знання, навички та досвід в кожного, хто хоче домогтися дуже високих результатів у своєму житті!

Менеджер з продажу.

Умови роботи: Робочий день з 10:00-19.30 (з понеділка по п’ятницю); Високий рівень доходу (ставка 8200+10% від продажу); Оплачуване стажування; Комфортний новий офіс: метро Голосіївська

Обов’язки: інформаційний супровід клієнтів із послуг компанії, робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії ; презентація та продаж послуг компанії; підготовка індивідуальних комерційних пропозицій та робота за індивідуальними програмами; взаємодія з партнерами компанії.
 

investing-solutions.com

23.06.2017-
23.12.2017

Київський державний нотаріальний архів

Право Вища юридична освіта, неповна юридична освіта

Консультант

Київ, пр-т Повітрофлотський, б.76-г, 044-246-26-22

19.06.2017-
19.09.2017

ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ КОМПЛЕКС «КНЯЖИЙ ДВІР»

Сучасний готельний комплекс.

Наша команда професіоналів готова відкрити двері молодим спеціалістам, і з нетерпінням чекає бажаючих перейняти безцінний досвід у сфері гостинності.

ЗАПРОШУЄМО НА РОБОТУ: КУХАРЯ ХОЛОДНОГО ПРОЦЕСУ КУХАРЯ НІЧНОГО ОФІЦІАНТІВ ПОКОЇВОК В ГОТЕЛЬ

Місцезнаходження: Броварський район с. Княжичі вул. Стогнія 39 Додаткова інформація за тел. 067-507-43-62 (Юлія - менеджер по персоналу) 

15.06.2017-
15.12.2017
 

Торговельний центр «Епіцентр» м. Бровари

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування Висока здатність до навчання, комунікабельність, вміння і бажання працювати в команді. Висока працездатність, активність, акуратність, презентабельна зовнішність
 

Продавець непродовольчих товарів, касир торговельного залу

Менеджер з персоналу Мекенченко Наталія тел. 095 272 29 03

15.06.2017-
31.09.2017
 

Цифрове видавництво MCFR

Цифрове видавництво 1. Вища економічна освіта; 2. Знання бюджетного законодавства; 3. Володіння українською мовою; 4. Знання ПК.

Спеціаліст з бюджетної бухгалтерії

Офіс м.Лівобережна 

cv@mcfr.ua 067 656 38 62

14.06.2017-
14.10.2017 

ТОВ «Віктория Лайтінг» Victoria Lighting 

Продаж декоративних світильників

Менеджер з продажів. 

Обов’язки: • прийом та обробка замовлень клієнтів в електронній системі документообігу; • контроль та аналітичний облік товарів; • проведення переговорів по узгодженню об’ємів та вартості послуг; • координація процесів транспортування вантажів.

Торговельний представник в роздрібні магазини.

Обов’язки: • робота з потенційними покупцями (виявлення потреб, констультація, перевірка та продаж продукції); • прийом товару, викладка та оформлення вітрин (цінники, техн.інформація і т.п.); • проведення переобліків, формування замовлень; • робота с документами, ведення бази постійних покупців.

Менеджер зовнішньо-економічної діяльності.

Обов’язки: • ведення переговорів, визначення умов роботи з постачальниками; • укладання та супровід договорів на постачання товару; • калькуляція собівартості товарів; • контроль взаєморозрахунків та дотримання термінів відвантаження / доставки; • підготовка документації для митного оформлення товару.

Тетяна Рибак 067-4658249
info@victoria-lighting.com 

14.06.2017-
14.11.2017 

ТОВ "Енсітек"

Тогрівля Випускники

Менеджер зед

Ннавчаємо, англійська інтермідіат або вище, повний робочий день

v.kondratyuk@ensytec.com.ua,
тел. 0503556649

13.06.2017-
13.09.2017

Приватне підприємство "Компанія Агротрейд", м. Черкаси 

Оптова торгівля мінеральних добрив та нафтопродуктів Вимоги до кандидата: -вища юридична освіта (бажано димплом з відзнакою); -уміння працювати з ПК; -комунікабельність та вміння вести ділові переговори; -теоретичне знання цивільно-процесуального кодексу.

Пропонує винускникам стажування з подальшим працевлаштуванням на посаду "юрисконсульта" та "юриста".

Ми пропонуємо: -унікальний практичний досвід у компанії; -під час стажування випускники будуть залучені до реалізації ключових задач та проектів; -матимуть можливість співпраці з досвітченими спеціалістами та представляти інтереси підприємства в господарських судах; -оплачуване стажування; -за позитивними результатами стажування офіційне працевлаштування; -стабільна заробітня плата і соціальні гарантії.

Прохання надіслати своє резюме на електрону адресу: 
agrotreid-2020@ukr.net

13.06.2017-
13.10.2017 

WATSONS

Торгівля

Відкрита вакансія Керуючого магазином WATSONS м. Київ.

«Ти або твої знайомі бажають розвитку? Готові навчати!

Таміла Луценко
HR Business Partner
Департамент по роботi з персоналом
Watsons Україна
Пр. Московский 28А
м.Київ, Україна, 04655
Тел.: 050-391-73-50
(044) 423 07 01
Вн. Тел.: +9501
lutsenko.t@watsons.ua

12.06.2017-
01.09.2017

Туроператор "МЕДІАТУР"

Туризм
 
Знання оргтехніки та систем бронювання, вільне володіння англійською мовою. Мати бажання до саморозвитку та навчання. Комунікабельність. Стійкість до стресових ситуацій.
 

Стажер, помічник менеджера по в’їзному та внутрішньому туризму
 

Додаткова інформація по телефону 097 099 099 1.

Офіс знаходиться ст. Метро Майдан Незалежності.

08.06.2017-
29.12.2017 
 

ПП «ПРОМО СЕРВІС

Продажі

Досвід роботи; бажання працювати

Мерчендайзер.

Обов"язки: -викладка продукції P&G згідно стандартів компанії або планограм; -ротація термінів; -розміщення матеріалів та обладнання; - надання звітності та фотозвітності; - дотримання графіку відвідуваннь.

Умови роботи: - пн-пт 9-18 - офіційне оформлення - повний соц.пакет - компенсація витрат на проїзд - з/п - ставка + бонус.

Доній Оксана Іванівна, тел. +38 050 331-42-54

06.06.2017-
30.12.2017
 
ТОВ "Бухгалтер онлайн"  Бухгалтерські послуги Студенти останніх курсів
 

Бухгалтер з обліку неприбуткових організацій

м.Київ, вул.В.Хвойки,21 оф. 209, тел. 093-536-65-25

06.06.2017-
06.10.2017

American Medical Centers

Медицина

Requirements: • University degree in accounting • Ability to work Monday-Friday from 9 a.m. till 6 p.m. • Fluent English • Ability to communicate effectively with customers • Excellent attention to detail and multitasking skills • No prior experience or training is required

Requirements • High school diploma • Microsoft Office Skills • Proficiency in English •  Decision making  skills • Solid communication skills both written and verbal • Excellent customer service skills

Billing Manager, повна зайнятість

Responsibilities: • Accept payment from patients for medical services • Complete various reports • Respond promptly to customer needs • Assist with the implementation of a new billing system • Accounting management

Front Office Receptionist, full-time Front Office Receptionist Job Duties: • Welcome and greet visitors • Schedule appointments to the doctors • Receive and distribute phone calls, provide customers necessary information by phone • Fulfil all reasonable requests from clients to ensure their comfort, satisfaction and safety • Deal with all enquiries in a professional and courteous manner, in person, on the telephone or via e-mail • Make oral and written translation in/from English • Bill patients • Provide customers information on the medical services cost, working hours, doctor’s schedule • Fulfill assignments of the Administration

Benefits: • Competitive pay plan • Medical Insurance • Paid vacations and holidays • Location near metro

Contacts: kyiv@amcenters.com (044) 490-76-00 www.amcenters.com

01.06.2017-
01.12.2017 

Холдингова Група Компаній PetRus 

Виробництво та продаж Студенти 5 курсів/випускники профільного спрямування + робоча англійська
 

Менеджер ЗЕД

Обов’язки: - Забезпечення фабрик сировиною та обладнанням для безперервної роботи: пошук постачальників, укладання контрактів та повне супроводження імпорту; - Організація та контроль всіх етапів експортно-імпортних операцій, документальне оформлення, що включає в себе: пошук постачальників, вибір потенційних постачальників сировини, обладнання, готової продукції; налагодження співробітництва з іноземними компаніями (Європа, Азія, країни СНД); підготовка, підписання та контроль виконання контрактів ЗЕД; підготовка всієї необхідної документації для митного оформлення, в тому числі дозвільної (гігієнічні висновки, декларація/сертифікат відповідності); організація процесу доставки різними видами транспорту (авіа, морський, авто); підготовка експортних контрактів та супровід поставок; контроль дебіторської заборгованості; розрахунок ефективності імпортної операції та коефіцієнта собівартості продукції; робота з рекламаціями; активна функціональна взаємодія з підрозділами компаніями (бухгалтерія, менеджери, логістика).

Умови роботи: - Заробітна плата: після проведення співбесіди; - Офіційне працевлаштування; - Можливість дострокового закриття випробувального терміну; - Перспектива кар’єрного росту; - Офіс знаходиться у центрі.

Контактна особа
Наталія, 067 23911 21, 095-07-000-71, 
hrd@petrus.ua
hr@petrus.ua

01.06.2017-
01.10.2017 

ТОВ "Ремарк" 

Контакт-центр Володіння ПК. Грамотна мова (українська, російська, англ), вміння спілкуватись, неконфліктність

Оператор от 5000 грн

0636401822
0953523108 
www.remark.com.ua

30.05.2017-
01.09.2017
 

Whirlpool Corporation 

Код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; Код КВЕД 46.43 Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення (основний); Requirements: Upper-Intermediate English Responsibility Ability to work with big Excel tables Fast reaction Time management skills 

Marketing Intern
 

Responsibilities: Fulfilling content tables provided by Trade Partners in requested  form  taking them from internal corporation sources Creating unique description of product as content on websites Checking our products description on all Trade Partners sites and adding/correcting content Adaptation of translation for Company materials, presentations, e-catalogs, inner e-platforms Operational support in training, event organization for Trainers activity

Job conditions: Attractive package Possibility for growth,  development  and cooperation with international environment
A friendly working atmosphere and good team

Contact person: Kseniia  0503373212, 
kseniia_hrusha@whirlpool.com 

24.05.2017-
01.09.2017
ПіК КАП ТРЕЙД Виробник, дистриб'ютор зернової кави, мережа кав'ярень  Бажання працювати в продажах; Бажаний досвід роботи в роздрібній торгівлі / продажах (FMCG) від 6 місяців; Впевнений користувач ПК. Обов'язки: Активні продажі продукції компанії; Підтримка і збільшення клієнтської бази; Контроль дебіторської заборгованості; Пошук клієнтів, укладання договорів. 

Запрошуємо активних і націлених на результат менеджерів з продажу на території м.Києва та Київської обл.

Умови: Оклад +%. На загальний рівень доходу Ви впливаєте самі (обговорюється на співбесіді); Графік роботи 5/2, 09: 00-18: 00; Компенсацію проїзду або використання особистого автомобіля; Мобільний зв'язок; Корпоративні тренінги, навчання.

Можливість професійного та кар'єрного росту; Відкритий і готовий до конструктивного діалогу з кожним співробітником керівництвом. Чи готові розглядати кандидатів без д/р в продажах.

590 70 066 83
068 905 09 57

17.05.2017-
17.12.2017
 

Сервіс Менеджмент Груп

Сервіс Бажання працювати

Сервісна компанія «Сервіс Менеджмент Груп» пропонує працевлаштування всім бажаючим, в тому числі студентам та проходження ними практики в кращих 4-5* готелях та ресторанах м. Києва.

Покоївка в готель 4-5*
фіціант в готель 5*
Хаусмен в готель 4-5*
Супервайзер в готель 4-5* Прибиральник внутрішньої території готелю 4-5* (жінки та чоловіки)
Посудомийник у готелі 4-5* або у ресторані (жінки та чоловіки) Працівник пральні у готелі Різноробочий (клінер) у мобільній бригаді
Двірник у бізнес центрі (ранковий або вечірній підробіток) Прибиральниця (ранок, вечір)

Ми гарантуємо: повний інструктаж та набуття досвіду, ресторанне безоплатне харчування, безоплатну форму, своєчасну заробітну плату, надання подальших рекомендацій.

За 7 років роботи на ринку України наша компанія зарекомендувала себе успішним роботодавцем. Нам довіряють догляд за своїм майном і покриттям багато компаній, серед них Hilton Kyiv 5*, Хаятт Ридженсі Київ 5*, InterContinental Kyiv 5*, Fairmont Grand Hotel Kyiv 5*, Ramada Encore Kiev 4* та багато інших ( 12 обєктів). Також у нас на обслуговуванні 10 ресторанів, 7 бізнес-центрів та банки. Звертатись за адресою: м. Київ, вул. Івана Павла ІІ (вул. Патріса Лумумби), буд. 21, офіс 406. Телефони: 044-353-17-07, 067-273-81-28, 093-381-50-25, 099-044-18-24

 02.05.2017-
30.12.2017

ФОП Владовська Т.А кафе "Лагуна"

Ресторана справа Від18 років, офіційне працевлаштування або проходження практики, дівчина/хлопець, можливо без досвіду роботи.

Офіціант (обслуговування гостей закладу згідно стандартам, повна або часткова зайнятість, заробітна плата ставка+%)

Бармен (обслуговування гостей закладу згідно стандартам, повна або часткова зайнятість, заробітна плата ставка+%). Можливий підробіток для студентів на канікулах.

Київ, вул.Празська 34а кафе "Лагуна" 044-566-99-47 067-477-30-15

28.04.2017-
28.08.2017 
ТОВ Тревел Профешнл Груп Туризм  від 18 до 35

Менеджер контакт центру, прийом і переклад дзвінків в компанії, можливість кар'єрного росту, оплачувана відпустка, офіційне працевлаштування, офіс в центрі Києва біля метро, заробітна плата 5300 грн

сайт оператора www.tpg.ua
З усіх питань допоможе менеджер з персоналу Ірина Ломака 0674674592 будемо раді бачити Вас своїх рядах 

28.04.2017-
28.12.2017

Mamamia!

ресторан Від 18 років

Офіціант, 
повна зайнятість. вакансії вікриті в різних районах Києва. зп: % від каси + чайові (8000-12000 грн). соц. пакет

тел. 073-311-63-11;
073-311-63-34

25.04.2017-
25.12.2017
Баядера Логістик, ТОВ Виробництво і реалізація алкогольної продукції Вік від 18 років
 

Мерчендайзер 

Повна / неповна зайнятість

+38 050 449 80 35

13.04.2017-
31.08.2017
Паритет - Сервіс  Виробництво / дистрибуція Вимоги до кандидата: • орієнтування в продукції настільних ігор бажано • навички продажів і проведення презентацій вітаються

Видавництво ігор (група компаній Паритет-Сервіс) запрошує в свій творчий і креативний колектив співробітника на посаду "Продавець-консультант настільних ігор".

Обов'язки: • консультування клієнтів за всіма видами настільних ігор • участь в проведенні ігротек

Умови роботи: Робота в торговому центрі два через два. З 10 до 22 (залежить від регламенту ТЦ)

ok@ps.us
050 419 02 16 

12.04.2017-
29.12.2017

Укрсиббанк

Банк Основні вимоги: • навички роботи з ПК; • комунікабельність; • активна життєва позиція; • орієнтація на результат.

Укрсиббанк- є частиною однієї з найбільших міжнародних фінансових груп світу - BNP Paribas Group (Франція).

Якщо ви активний і бажаєте побудувати кар'єру в міжнародному Банку, ми пропонуємо Вам стати частиною нашої дружної команди! Ми пропонуємо: • Офіційне оформлення з першого робочого дня; • безкоштовне навчання; • стабільну оплату праці (2 рази на місяць, ставка + бонус залежно від результатів роботи); • гнучкий графік роботи, місце роботи ми підбираємо в своєму районі; • оплачувана відпустка, лікарняний, матеріальну допомогу; • цікаву і перспективну роботу в дружньому колективі.

Основні обов'язки: • оформлення споживчих кредитів в найбільших магазинах партнерів; • консультування Клієнтів за умовами кредитування; • ідентифікація Клієнтів; • продаж і інформування Клієнтів про продукти та послуги банку; • формування та надання звітності. 

(044) 224 55 57
Контактна особа: Вікторія viktoriia.sokolenko@ukrsibbank.com

20.03.2017-
01.09.2017

ТОВ «Група ТАС»

Фінансово-промислова група Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel) Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань

Юрист (помічник юриста); Спеціаліст управління контакт-центру; Економіст

Повна та неповна зайнятість. Графік роботи на вибір.Ми пропонуємо: Роботу в стабільній і фінансово успішній компанії; Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустки; Молодий і дружний колектив; Комфортний офіс з затишним робочим місцем; Обладнана кухня з усім необхідним; Стабільну заробітну плату, яку ти можеш сам регулювати (ставка + відсотки + бонуси + надбавки); Участь в різних тренінгах, що сприяє особистісному і професійному розвитку (за рахунок компанії).

067-215-44-03; 067217-61-49

15.03.2017-
01.09.2017
 

ТОВ "ФК "ЄАПБ"

Надання фінансових послуг Грамотна мова (вільне володіння російською та українською мовами) хороша дикція, Уміння працювати з ПК (MS Word, MS Excel), Комунікабельність та вміння вести ділові переговори; Відповідально підходити до виконання завдань
 

Спеціаліст контакт-центру

067-217-61-49; 067-215-44-03

14.03.2017-
01.09.2017
 

Торговельний центр «Епіцентр»

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування.  Вк від 15 років і старше

Продавець-консультант.

З/п студента-практиканта дорівнює мінімальній з/п (за фактично відпрацьований час).
для осіб .

Менеджер з персоналу ТЦ "Епіцентр" м. Бровари Мекенченко Наталія тел.моб. (095) 272-29-03, (044) 586-47-97.
e-mail: hr@bv.epicentrk.com

19.01.2017-
31.08.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017

Управлінська Компанія "АРГУМЕНТ" 

Консалтинг Вік від 18 років - вітається досвід роботи в сфері продажів, навички ведення переговорів - націленість на матеріальний і кар'єрний ріст - грамотне володіння російською мовою, чітка дикція - відповідальність, уважність, стресостійкість - знання ПК на рівні користувача

Менеджер по роботі з клієнтами. - заробітна плата: оклад + бонус (від 5000) - зручне місце розташування офісу - робота в молодому та дружньому колективі, комфортні умови праці - повний / неповний робочий день (зміни: з 9:00 до 15:00 та 15:00 до 21:00, оплачувані перерви, 2 вихідних в тиждень).

Тел: +38 (050) 326-32-26 +38 (067) 411-62-68 +38 (063) 562-13-77 Адреса: Бульвар Тараса Шевченка - 35, 5 - поверх.

03.11.2016-
03.11.2017

Placity

Зовнішня реклама Готові розглянути без досвіду роби але з великим бажанням навчитися і працювати.

Менеджер з продажу рекламних площин.

Повна зайнятість. Обов'язки: - робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії; - оформлення відповідної документації та укладення договорів; - контроль за оплатою замовлень клієнтами; - грамотне консультування та інформаційна підтримка клієнтів; - формування клієнтської бази. Вимоги: - досвід в активних продажах не менше 1-го року; - вміння вести переговори, аргументувати, переконувати клієнта; - вміння планувати і виконувати поставлені завдання; - впевнений користувач ПК, Інтернет; - орієнтованість на результат. Умови: - офіс розташований в Деснянському районі ул.Братиславская, - графік роботи: пн-пт 9: 30-18: 30; - оплата - ставка + % + премії (за підсумками співбесіди); - своєчасна оплата праці; - вкюсняшки, кава, чай.

+38 (067) 469 60 90

01.11.2016-
01.11.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017
Support.ua
 
Послуги з надання додаткової гарантії на побутову та цифрову техніку, а також, її встановлення та налаштування Вік від 18 років, бажання розвиватися в сфері продажів, активність, комунікабельність 

Вакансія - промоутер
Умови: гнучкий графік роботи, прозора система мотивації - 35 грн / год + бонуси можливість кар'єрного росту,
робота в молодому колективі професіоналів
Локація: магазин техніки та електроніки на Подолі
 

 063-826-69-20 (Ольга) Резюме відправляти на адресу: hr@support.ua

09.09.2016-
09.09.2017

17.07.2014
adv
79401
остання редакція 21.08.2017
redactor