logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Календар подій

Оголошеннявсі

Робота/практика для студента

Студенту

Шановні студенти! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії 

PZU

Страхова компанія

 Помічник керівника:

  1. Вища філологічна освіта (польська мова).
  2. Вільне володіння польською мовою.
  3. Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook).
  4. Навички письмової та усної комунікації на польській.

 Фахівець відділу актуарних розрахунків:

  • закінчена/не закінчена вища математична або технічна освіта;
  • знання теорії ймовірності, актуарної математики, математичної статистики;
  • досвідчений користувач Excel (в т.ч. написання макросів VBA, базові знання ACCESS і SQL, статистичних пакетів, бажано);
  • уважність, відповідальність;

Фахівець зі страхування:

  • вища/незакінчена економічна, фінансова освіта;
  • аналітичні здібності;
  • досвідчений корестувач (Word, Excel, Power Point);
  • бажано знання англійської мови

Помічник керівника

Обов’язки:

  • Організація робочого часу.
  • Прийом телефонних дзвінків.
  • Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
  • Передача документів співробітникам для їх виконання.
  • Організація і оформлення відповідної документації на відрядження керівника.
  • Організація нарад, зустрічей, які проводяться керівником.
  • Здійснення письмових перекладів з/на польську мову.
  • Ведення необхідної переписки на польській мові.

Фахівець відділу актуарних розрахунків

Обов’язки:

  • проведення розрахунків страхових тарифів;
  • проведення розрахунків страхових резервів;
  • відпрацювання поточних запитів від структурних підрозділів компанії;
  • тарифікація групових договорів;
  • доопрацювання діючих страхових продуктів;
  • участь в автоматизації актуарних розрахунків;
  • участь в процесі моделювання.

Фахівець зі страхування

Обов’язки:

  • формування бордеро для асистуючих компаній та управління обслуговування продажів;
  • ведення документообігу відділу, в тому числі з асистуючими компаніями з питань виплати комісії;
  • консультування продавців щодо стандартних продуктів особистого страхування;
  • розрахунок андеррайтерських тарифів, в межах повноважень та в розрізі продуктів страхування;
  • узгодження договорів страхування та додаткових угод для продавців за продуктами особистого страхування;

Ми пропонуємо:

- Офіційне працевлаштування.

- Можливість реалізувати свій потенціал, професійний розвиток в успішній європейській компанії.

Контактна особа:
0685239834 Леся

KFC
ТОВ «Глобальна ресторанна група -Україна

Енергійні, цілеспрямовані та впевнені у собі та у своїх силах

Працівник на касу

Працівник на кухню

Компанія гарантує:

  • офіційне працевлаштування
  • стабільну заробітну плату та премії
  • гнучкий графік роботи
  • професійне зростання

Заповніть анкету за посиланням.

«БЛАГОДА» 

Ректрутингова та аутсорсингова компанія

Якщо ти активний, любиш комунікації, креативний та цілеспрямований, то зможеш доповнити нашу команду та розвиватись 

Менеджера з продажів

З/п від 10 000 грн

Умови:

  • офіційне працевлаштування
  • з/п два рази на місяць
  • дружній, позитивний  та молодий колектив
  • безкоштовні кава та чай
  • комфортні умови праці
  • перспективи кар’єрного росту

Контактна особа:
097 587 63 44050 300 23 50 – Галина
 

Правекс-Банк

Вища освіта / незакінчена вища (випускники 4-5 курсу) або студенти економічних, фінансових та інших спеціалізованих факультетів, заочної форми навчання, 3, 4,5 курси

Комунікабельність, грамотна мова

Менеджер по роботі з клієнтами

Обов'язки:
- констультація по всім банківським продуктам / послугам;
- залучення клієнтів;
- вибудовування довгострокових відносин з клієнтами;
- підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні клієнтів Банку.

Умови роботи: офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту, лінійка заробітної плати 8-12 тис. грн. 

Контактний телефон:
+38 073 463 04 61,
email:
innoshkaakhsonni@gmail.com

ТОВ «АТБ-маркет» 

Роздрібна торгівля

Контактна особа:
Павленко Максим Сергійович
044 572 4522
m934@sh.atb.ua 

ПАТ МАРФІН БАНК 

Банківська діяльність

Вища освіта/незакінчена вища освіта.
Вік - від 21 року.
Комунікабельність;
здатність працювати як в команді, так і самостійно;
організаторські здібності;
лідерські якості;
прагнення до досягнення поставлених цілей;
вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення;
вміння спілкуватися з людьми та знаходити спільну мову;
здатність швидко навчатися;
ініціативність;
відповідальність;
пунктуальність;
активність. 

Cпеціаліст Роздрібного бізнесу Київського відділення №2

Заробітна плата за результатами співбесіди.

Контактна особа:
начальник відділення
Олег Леонідович 
тел. 050-333-79-04

05.12.2017-30.12.2017

«Острів» 

Консалтингова компанія

Навички:
– грамотне спілкування та написання текстів українською та російською мовами;
– уміння працювати з інформацією (шукати у відкритих джерелах об’єкти порівняння продажів, орендні ставки, обробляти, аналізувати, робити висновки);
– уміння проводити аналіз ринку (певної категорії майна, галузі);
– уміння працювати з офісними програмами (Win’10, Office’16 тощо), втому числі:
• уміння форматувати текст Word під єдиний стандарт;
• уміння форматувати таблиці Excel для друку;
• уміння створювати діаграми, графіки;
 

– уміння працювати з офісною технікою (принтер, ксерокс, сканер, фотоапарат);
– знання робочої етики.

Критерії відбору в команду «Острів»:
• Базові знання економіки та фінансів підприємств, бухгалтерського обліку.
• Аналітичне мислення.
• Креативність.
• Відповідальність та ініціативність.
• Комунікабельність.
• Вміння працювати в команді та чітке виконання поставлених завдань.
• Готовність набувати нових знань. 

«Помічник оцінювача»
 

– фотофіксація об’єктів оцінки;
– допомога оцінювачам в забезпеченні робочого процесу виконання проектів з оцінки;
– виконання окремих технічних завдань про діючим проектам з оцінки;
– пошук об’єктів порівняння продажів та орендних ставок на ринку;
– виконання опису оцінюваних об’єктів, проведення аналізу відповідного ринку нерухомого майна;
– виконання простих проектів з оцінки (квартир, домоволодінь, земельних ділянок, транспорту, типового обладнання, інструментів, приладів тощо).

Ми пропонуємо:
1. Офіційне працевлаштування.
2. Набуття професійного досвіду роботи в провідній консалтинговій компанії.
3. Кар’єрне зростання.
4. Соціальний пакет.
5. Фінансові бонуси в залежності від результатів роботи.
6. Праця в сучасному офісі (ст. м. Либідська).
7. Корпоративні заходи.

Випробувальний термін від 1 до 3 місяців.

Резюме з фотографією надсилати на електронну адресу ostrov@ostrov.ua з поміткою «Помічник оцінювача».

Контактна особа ТОВ «Консалтингова компанія «Острів»:

Директор Петенко Сергій Олександрович

телефон: (044) 521-22-32

ТММ Експрес

Експрес-доставка вантажів та кореспонденції

Оптимізм, цілеспрямованість

Досвідчений користувач ПК

Оператор ПК
Внесення інформації з транспортної накладної в ПК, ведення баз даних.

Оператор контакт-центру
Надання якісного сервісу з прийому дзвінків і консультації клієнтів, ведення ділової переписки, розрахунок вартості транспортування.

Спеціаліст з продажу
Здійснення активних продажів: пошук і залучення клієнтів, підготовка презентацій і комерційних пропозицій. Ведення звітності, формування клієнтської бази, укладання договорів, виконання плану продажів.

Кур'єр
Здійснення якісної і своєчасної доставки документів по місту.
 

Спеціаліст з обробки відправленнь
Обробка, сортування відправлень на складі, внесення інформації в систему звітності, прийом і видача відправлень.

Бухгалтер
Внесення накладних, звірка з клієнтами, контроль коректності внесення накладних в систему 1С.

Пропонуємо зручний графік роботи (5-ти або 8-ми годинний робочий день), можливість для професійного і кар'єрного зростання.

Місцерозташуванння роботи: с. Проліски Бориспольского р-ну.

Корпоративна розвозка від м. Бориспільська, м.Чернігівська

elena.ostrivnaya@tmm-express.com

067 2348957 Надежда, 
067 219 10 79 Елена

www.tmm-express.com

ТОВ "Бі Ту Бі Експрес" 

Комплексне обслуговування офісів 

Молоді люди без досвіду роботи, але з бажанням навчатися і професійно розвиватися в сфері продажів

Менеджер з продажів

Ми пропонуємо:

  • Гідний рівень заробітної плати
  • Офіційне оформлення згідно КЗпП з першого робочого дня
  • Соціальні гарантії (оплачувана відпустка і лікарняний, корпоративний мобільний зв'язок, компенсація проїзду)
  • Дружна команда однодумців і професіоналів, які навчать, допоможуть, підкажуть
  • Простір для професійного розвитку та кар'єрного зростання
  • Зручне розташування офісу, біля М. "Лісова"
  • П'ятиденний робочий тиждень з 9:30 до 18:00 

Обов'язки:
- виконання планів продажів і поставлених завдань;
- робота з існуючою клієнтською базою і пошук нових клієнтів;
- виїзд до клієнтів з метою проведення презентацій; 
- ведення звітності по виконуваній роботі;

Надсилайте свої резюме на office@b2bexpress.com.ua

www.b2bexpress.com.ua

14.11.2017-29.12.2017

ПП "Самтекс Дистрибуція" 

Оптова торгівля

Знання англійської мови – середній рівень та вище (володіння письмовою діловою – великий плюс)

Аналітичні навички

Дисциплінованість

Менеджер з закупівель

Функціональні обов'язки:

  • Ведення ділової переписки з іноземними партнерами.
  • Закупівля і супровід замовлень.
  • Інформаційна і маркетингова підтримка товарної групи.
  • Управління оборотністю товару.
  • Аналіз ринку з ціноутворення та якості товару

Умови роботи:
- конкурентна заробітна плата (за результатами співбесіди);
- офіційне оформлення;
- графік роботи з 9:30 до 18:00 (сб / нд вихідний);
- комфортабельний, сучасний офіс, в 10 хвилинах від ст.м. "Лісова".

Надсилайте свої резюме на info@samtex.com.ua

14.11.2017-29.12.2017

ПАТ Альфа-Банк

Фінанси 

Вік від 20р., без досвіду 

Шукаємо молодих, цілеспрямованих людей бажаючих побудувати кар'єру в Банку

Спеціаліст 15.11.2017-15.01.2018

IL Mоlino 

Ресторан-піцерія

Офіціант, касир, бармен,кухар,піцайоло, помічник кухаря, оператор call-centre, адміністратор доставки

Контактний телефон: 067 545 44 44

 4B

Міжнародний консалтинг
  • мати інтерес до сфери E-commerce і величезне бажання розвиватися;
  • вища освіту або вчитесь на заочній формі магістратури (юрист/перекладач буде пріоритетом);
  • рівень англійської Upper-Intermediate (письмовий); навички ведення ділової переписки;
  • вміння працювати в режимі багатозадачності. 

Помічник юриста (E-commerce)
повна зайнятість, ЗП 7000

Обов'язки:
- реєструвати і налаштовувати акаунти продавців;
- контроль верифікації аккаунта;
- готувати і подавати запитувану інформацію та документи в підтримку Amazon;
- вести письмове спілкування з підтримкою Amazon;
- моніторинг новин в сфері E-commerce.

Що ми пропонуємо співробітнику на даній посаді:
- корпоративне навчання;
- робота з ментором;
- участь в корпоративних заходах (тренінги, спільний відпочинок, свята);
- навчання і робота в одній з сфер, які розвиваються;

Графік роботи Пн-Чт з 09:00 до 18:00, Пт з 09:00 до 17:00; Офіс в 5 хвилинах від метро (м. Політехнічний інститут); Оплачуваний випробувальний термін 3 місяці.

Чекаємо Ваше резюме на пошту hr@4b.ua

Контактна особа:
Валентина +380 67 324 29 33 
v.grushetskay@4b.ua

08.12.2017-18.12.2017

"Топ Клас" 

Послуги для бізнесу

Ми шукаємо:

  • кандидата з повною або неповною вищою освітою за спеціальністю «Економіка», «Фінанси», «Бухгалтерський облік»;
  • уважну, відповідальну та дисципліновану людину;
  • відмінні навички роботи з ПК, Word, Excel (обов'язково);

Помічник бухгалтера

Пропонуємо:

  • проходження практики (стажування);
  • повну та неповну зайнятість;
  • навчаємо роботі в програмі 1С, Медок та Клієнт-банк;

Офіс в районі метро Голосіївська

http://topclass.org.ua/

hr.topclass.org.ua@gmail.com

Контактний номер телефону: 093 129 27 07

Телефонувати в робочий час з 9 до 18 години.

23.11.17-20.12.17

ТОВ ПромЗІЗ

Торгово-виробнича компанія

Вік 18-35 років; досвід роботи в продажах від 1 року бажано, вільне володіння українською та російськими мовами;

Освіта - вища, неповна вища (готові взяти студента)

 Менеджер з продажу

Повна зайнятість

Компанія надає:
Офіційне працевлаштування та гарантії згідно КЗпП України.
Гідну зарплату.
Навчання.

Місце роботи: вул. Пономарьова 32., м. Академмістечко.

Контакти:
факс 8 (044) 390-40-73 (90),
моб. тел. +380675092363 Наталія

 www.promsiz.com.ua

17.11.2017-17.01.2018

ТОВ "ПромЗІЗ"

Торгово-виробнича компанія

- вища ЗЕД освіта;
- володіння англійською мовою на рівні Intermediate;
- впевнений користувач ПК.

Менеджер ЗЕД

 Основні обов'язки:
- обробка запитів і розміщення замовлень на імпорт / експорт продукції;
- висновок / супровід зовнішньоекономічних контрактів;
- переговори з іноземними постачальниками;
- визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД;
- узгодження товар-супровідних документів на партію вантажу (інвойс, пакувальний лист, транспортні документи (CMR, AirWaybill);
- транспортна логістика повний цикл митного оформлення при доставці вантажів авіа- / автотранспортом, кур'єрськими службами;
- розрахунок собівартості товарів;
- відстеження змін в митному законодавстві;
- своєчасне інформування відповідальних осіб.

17.11.2017-
17.01.2018

ТОВ "ПромЗІЗ"

Виробництво

Вимоги до кандидата:

  • бакалавр ЗЕД/ міжнародна економіка, надаємо перевагу студентам останнього курсу магістратури
  • володіння англійською мовою на рівні Intermediat
  • впевнений користувач ПК, навички роботи в 1С

Особисті якості:

  • організованість, увага до деталей
  • відмінні комунікативні навички
  • активна життєва позиція
  • вміння працювати в режимі багатозадачності

Категорійний менеджер ЗЕД по закріпленим товарним напрямкам

Компанія пропонує:

- графік роботи з 9:00 до 18:00 5-денний робочий день, офіційне працевлаштування

- місце роботи: смт. Коцюбинське, вул. Пономарьова 32., метро Академмістечко

Прохання вказувати Ваші побажання до рівня заробітної плати в резюме.

Контактна особа: Тетяна Гуцул, моб.тел. +380503899627, t.gutsul@promsiz.com.ua

тел. офіс: +38 044 390 4073
www.promsiz.com.ua

22.11.17-29.12.17

INSIGNIA

Personal Profile:
- Drive for Results
- Personal organizational skills
- Learning on the Fly and Self-motivation
- Fluency in English
- Confidence when using a computer and office equipment

Night shift travel manager

As an LSB Night Shift Travel Manager you will be responsible for managing travel and lifestyle requests of only the wealthiest elite Clients who prefer a privileged and exclusive luxury lifestyle. You will be a part of unique Luxury Experts team and enjoy providing round-the-clock access to Insignia's full range of services every day of the year. The role is office based and is to cover the night shifts with a three days on and three days off working rotation.

Key responsibilities:
- Answering incoming calls from 23pm till 9am
- Assistance with urgent flights, hotels bookings
- Controlling clients’ requests from 23pm till 9am
- Preparing presentations on hotels, restaurants, etc
- Booking restaurants and night clubs
- Filling in CRM database

Please contact us: hr.dep@insignia.com

Using the subject line "Night Shift Manager”.

17.11.2017-
17.12.2017

Школа англійської мови English Prime 

Освіта 

Вища освіта і досвід роботи НЕ є обов'язковою умовою. Важливо: знання англійської мови на рівні вище середнього (Upper Intermediate). Бажання навчатися і допомагати людям має бути присутнім. 

Викладач англійської мови. Зайнятість часткова (2 группи на тиждень). ЗП від 10 000 грн. в міс. 

Ми займаємо 1 місце в світі серед шкіл ESL Applied Scholastics • Маємо 6 великих відділень у м. Києві (м.Університет, м.Олімпійська, м.Льва Толстого, м.Позняки, м.Оболонь, ж/м Троєщина) • Нараховуємо більше 65 професійних викладачів ESL • Нараховуємо більше 1600 студентів, які перебувають на навчанні в даний момент.

Тетяна HR менеджер +380(63)224-57-33 

бестроково

Автоентерпрайз

Продаж електромобілів Приємна зовнішнісь, комунікативні здібності, бажання працювати 

Промоутер

Терміново потрібні дівчата для роботи промоутерами

Работа в ТЦ Lavina Mall. В обов'язки входить роздача листівок. Графік 4/3,  11:00-19:00. Оплата 300грн/зміна, виплачується два рази на місяць.

0936729002, 0980174551

27.10.2017-
10.11.2017

ПрАТ "Чумак"

Виробництво продуктів харчування -

Стажер у відділ експорту

0504420002, Грицай Олена Михайлівна, начальник відділу з управління персоналом 

26.10.2017-
26.12.2017

Crysberry Studio

 IT Graduates, senior students Upper-Intermediate

IT Sales researcher

We are Crysberry Studio, a team of highly skilled consultant mobile application and special software developers. You’re innovative, different and highly talented and we’re always looking for new members for our team. It’s a match! Together we will create something extraordinary. Our ideal candidate: Is a highly motivated and result-oriented person; Has excellent spoken and written English (at least upper-intermediate); Is able to generate new creative ways to spot potential leads; Has a desire to achieve great heights on this career path. What you'll do: Search for new leads on social media; Answer typical customer questions; Participate in company's Sales planning; Work with CRM Zoho. What's in it for you: Training and mentoring from experienced IT Sales managers; Career and financial growth; Friendly team and cozy office; Flexible working schedule; Paid vacation and paid sick leaves; Corporate events (training, team buildings, holidays); Tea, coffee, milk, fruit, snacks, and cookies. If these qualities best describe you, don't hesitate for a position. A great career growth opportunity has never been closer!"

For CV: cv@crysberry.com 

24.10.2017-
24.11.2017 
Домінос Піца Ресторанний бізнес Від 18 років, без досвіду роботи

Працівник піцерії, касир, оператор контакт центру,
часткова зайнятість, погодинна оплата праці

050-469-61-07, Анна

20.10.2017-
20.12.2017

Торговельний центр «Епіцентр» м. Бровари

Мережа сучасних гіпермаркетів з широким асортиментом та європейськими стандартами обслуговування. Вік від 18 років. Чоловік/ жінка - 

Продавець непродовольчих товарів,
повний/неповний робочий день, офіційна і вчасна виплата з/п.
Є навчання.

Мекенченко Наталія Олександрівна менеджер з персоналу торговельного центру "Епіцентр" м. Бровари, вул. Київська, 253
тел. 044 586 47 97 внутр. 30-17 моб.тел. 095-272-29-03 
hr@bv.epicentrk.com 

18.10.2017-
30.12.2017

Ring Labs

 IT

Qualifications and Skills

- Upper-intermediate English level (written and spoken) - Experienced user in PC based computer systems or junior administrator (MacOS preferable)

Qualifications and Skills

- Upper-intermediate/Advanced English level (written and spoken) - Experienced user in PC based computer systems or junior administrator (MacOS preferable). - Understanding of IT 

Operator

Job Summary

We are looking for an operator who will be labelling the objects on the videos. Operator must be able to recognize and tag all moving objects in the video correctly with high accuracy. Be ready for rapid changes in tasks in the same way as be ready for long monotonous work.

Responsibilities and Duties

- Perform labelling of the objects on the Ring videos using various labelling tools - Analyse videos and appoint them to certain categories - Create reports based on the labelling results

Technical Customer Support

Responsibilities and Duties

- Provide timely technical support to our customers as 1 and 2 level of support on phone, chat, email - Ensure best quality of the service provided for our neighbors - Collaborate with development team on issues escalation. 

Contacts: https://ringlabskiev.com/ 
careers@ringlabskiev.com

11.10.2017-
31.12.2017 

Quick Fix

Сервісний центр Apple Від 18 до 30 років. Досвід роботи не обов'язковий. Бажання працювати.

Майстер з ремонту техніки Apple

Сервісний центр Quickfix шукає студентів на повну/неповну зайнятість на посаду Майстер з ремонту техніки Apple з виїздом до клієнта. Сервісний центр надає навчання з "нуля" до кваліфікованого майстра з ремонту техніки - гарна можливість для розвитку та роботі в дружній команді! Заробітня плата - відсоток від виконаного ремонту. Щотижнева оплата.

За всіма деталями звертатись: сайт: quickfix.com.ua пошта для резюме: quickfix.crew@gmail.com 
контактний номер: 0637793352 - Максим 

11.10.2017-
31.10.2017

ТОВ "Біпер Україна"

Контактний центр

Консультант банку, Менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу

044 205 00 00 (7515),
050 933 66 87 

09.10.2017-
09.11.2017

Датагруп

Банківська сфера  Вік 18-35 років; досвід роботи не обов'язковий; вільне володіння українською та російськими мовами; освіта - вища, неповна вища або середня спеціальна.

Фінансовий консультант.

Зайнятість - повна, неповна. Оплата 31 грн/год + 2500 грн бонуси, по досягненню кваліфікації.

Звертайтесь за тел. 067-548-64-73.

03.10.2017-
03.10.2018 

Завод Центр Сітка 

Виробництво
 
• Вища освіта • ДОСІД РОБОТИ НЕ ОБОВЯЗКОВИЙ! • Вільне володіння німецькою мовою • Особисті та ділові якості: комунікабельність, високі переговорні навики, відповідальність. 

Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням німецької мови

• Заробітня плата 7000 на період випробувального терміну • Офіційне працевлаштування згідно норм чинного законодавства • пн-пт з 9 до 18 год Обовязки: • ведення переговорів із існуючими клієнтами • робота із німецькими інтернет-майданчиками для продажів • презентація заводу на виставках в т.ч і закордонних • готовність до відряджень у Німеччину ПЕРСЕКТИВИ: отримання посвідки на постійне проживання У Німечиині та робота у офісі м.Кьольн (Німеччина

0444981212, 0639542053

02.10.2017-
31.10.2017

ПриватБанк

Послуги

- знання та вільне володіння українською та російською мовами.

- вік 20-35 років.

- рівень освіти - немає значення.

- досвід роботи - необов'язковий.

- впевнене користування комп'ютером.

- готовність працювати на посаді щонайменше 6 місяців (не сезонна робота).

ПриватБанк запрошує на роботу операторами в новий Контактний центр в місті Києві:

Повна зайнятість.

Цільовий дохід: 7700 грн.

Графік роботи (повна зайнятість): п'ятиденний (5/2), змінний (2/2).

Реальна можливість подальшого кар'єрного зростання: 

- через 6 місяців перехід на роботу у відділення банку, 

- через 3 місяці можлива віддалена робота "надомна" (за індив. графіком).

Обов'язки:

- прийом вхідних дзвінків від Клієнтів.

- консультації Клієнтів щодо продуктів та послуг банку.

- вирішення питань та проблем Клієнтів.

- внесення даних в бази та ПК банку.

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк​

Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (ст. М. "Університет") (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Інформація за телефоном:

+380675696224 - Недовба Олексій Вікторович

27.09.2017-27.12.2017

Кондитерська Корпорація "ROSHEN"

Виробництво, Продукти харчування

Програма стажування в «Кондитерській корпорації «Roshen»

Запрошуємо студентів 5, 6 курсів взяти участь в конкурсі на проходження стажування в Корпорації Roshen

Мета для студентів: проявити себе і почати кар‘єру в успішній компанії Мета Корпорації: знайти кращих серед студентів випускних курсів і надати можливість постійної роботи молодим спеціалістам. Напрямки: Ø Виробництво (планування виробництва) Ø Маркетинг (маркетингова аналітика) Ø Забезпечення якості Ø Технологія виробництва Ø Розвиток ІТ інфраструктури

Початок стажування: грудень 2017 р. Закінчення: лютий 2018 р. Умови стажування в ROSHEN: • Оплачуване 3-місячне стажування • Офіційне працевлаштування після успішного проходження стажування • Медичне страхування після успішного проходження стажування • Компенсація обідів • Корпоративний трансфер Кар‘єра в ROSHEN – це: • Робота в команді професіоналів • Можливості навчання та розвитку • Складні та цікаві завдання • Можливість реалізувати свій потенціал в успішній компанії. Незалежно від того, який напрямок діяльності Ви оберете, в ROSHEN Ви знайдете можливості для навчання, самореалізації та побудови успішної кар‘єри!

До участі у стажуванні запрошуються студенти 5, 6 курсів Етапи конкурсу: Ø Відбір резюме і анкет кандидатів проводиться до 06 листопада Ø Тестування та співбесіди - до 20 листопада Ø Відбір фіналістів до 27 листопада

Умови участі: Ø Складіть резюме (зазначте всі Ваші досягнення) Ø Напишіть супровідний лист (опишіть Вашу мотивацію) Ø В темі листа вкажіть напрямок, який Вас зацікавив Ø відправте нам на пошту student@roshen.com.ua до 06 листопада 2017 р. Подальші етапи відбору будуть проходити в нашому Центральному офісі за адресою: вул. Електриків, 26/9

27.09.2017-
06.12.2017 

PwC Service Delivery Center в м. Катовіце, Польща

HR, аудит, фінансові послуги  •Володіння англійською і німецькою мовами на комунікативному рівні; •Вища освіта або студенти останнього року навчання; •Досвід роботи буде перевагою; •Навички MS Office; •Вміння аналізувати і звертати увагу на деталі; •Командний дух; •Знання польської мови і економічна освіта – не обов’язкові.

 

HR - СПЕЦІАЛІСТ ЗІ ЗНАННЯМ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

http://bit.ly/2nzBmei 
viktoriia.vikarchuk@pl.pwc.com

26.09.2017-
24.12.2017

Havas Engage

Маркетинг/Реклама Дівчата/хлопці від 18 років, можна без досвіду роботи, але з бажанням працювати та заробляти.

Промоутер/Хостес

Плаваючий графік, неповна зайнятість. Оплата погодинна.

 Хто зацікавився пишіть
Viber /телефонуйте 063 750 27 46
Сторінка на Facebook 

25.09.2017-
25.12.2017

American Medical Centers

Medical • Welcome and greet visitors • Schedule appointments to the doctors • Receive and distribute phone calls, provide customers necessary information by phone • Fulfil all reasonable requests from clients to ensure their comfort, satisfaction and safety • Deal with all enquiries in a professional and courteous manner, in person, on the telephone or via e-mail • Make oral and written translation in/from English • Bill patients • Provide customers information on the medical services cost, working hours, doctor’s schedule • Fulfill assignments of the Administration Requirements • high school diploma • Microsoft Office Skills • proficiency in English • decision making skills • solid communication skills both written and verbal • excellent customer service skills

American Medical Centers is a regional health services provider that owns and manages ambulatory care and outpatient care facilities in Ukraine and Eastern Europe.

American Medical Centers employs more than 150 professionals and medical Healthcare Associates, providing direct patient care, emergency assistance, and access to all medical specialties, from Cardiology to Neurosurgery. All American Medical Centers and partner facilities are recognized by the worlds leading healthcare institutions and are fully licensed hospitals and clinics.

At this time we are looking for a Front Desk Receptionist (full-time, part-time, day shift, night shift)

(044) 490-76-00, 
Kyiv@amcenters.com
 

25.09.2017-
25.12.2017
VIASAT Провайдер супутникового TV

Менеджер з телефонного продаж (без пошуку клієнтів).

Якщо ти: • хочеш працювати в одній з кращих компаний в Україні з надання телекомунікаційніх послуг; • упевненій у Власний силах и націленій на досягнення результату; • хочеш бути фінансово незалежним; • впевнений користувач ПК; • вільно володієш російською та українською мовами, тобі до нас!

Обов'язки: • Здійснення телефонних дзвінків по заданій базі КЛІЄНТІВ; • презентація кращих міжнародніх каналів в телефонному режімі; • формування замовлення на послуги

Ми пропонуємо: • комфортні умови: сучасний офіс, чай / кава, конкурси та змагання за звання "Кращий продавця"; • постійне навчання й розвиток за рахунок компанії (10 ПРОФЕСІЙНИХ тренінгів на рік); • гнучкий графік (6 годин на день); • фінансову стабільність (в середньому, 4000 грн - при неповній зайнятості).  Ваш дохід буде залежати лише від Вас!

Місце знаходження офісу: ст. м. Лук'янівська, вул. Половецька, 3/42. Запис на співбесіду за телефоном: (067) 659-67-04

21.09.2017-
30.12.2017

Law & Justice LAWYERS YOU CAN TRUST

Юридична компанія · Високий рівень володіння англійською мовою (не нижче Upper-intermediate (B2). · Юридична освіта. · Досвід роботи не обов’язковий. · Навчання / стажування за кордоном буде перевагою.

Юрист зі знанням англійської мови

Ми пропонуємо: - Роботу у дружній команді. - Кар'єрний ріст і професійний розвиток. - Повну зайнятість, офіційне працевлаштування.

Юридичний центр "Закон і Справедливість" http://uclj.org/ 
Місце розташування офісу: біля ст. м. Святошин. Резюме надсилайте на  svierchkova@uclj.org

21.09.2017-
30.11.2017 

Sun One

Обслуговування банкетів Вік від 18 років, наявність медичної книги, англійська бажано рівня Intermediate. Пріоритет кандидатам з досвідом роботи у цій сфері, якщо досвіду немає - навчаємо

Потрібні офіціанти на банкетних заходах у 5* готелі у центрі Києва.

Гнучкий графік, оплата погодинна - від 34 грн/год.

067-828-40-10 Катерина

12.09.2017-
12.12.2017

ТОВ "Глобал Кредит"

Фінанси Від 18 років

Менеджер із надання кредитів

Гнучкий графік роботи, 6000 грн.

067-230-23-43, 050-831-14-99

05.09.2017-
31.12.2017 
INDITEX Ukraine Торгівля

Любов до сучасної моди;

Бажання працювати і розвиватися в міжнародній компанії;

Енергійність та активність.

Продавець-консультант, касир

Це вакансія саме для Вас! Для Вас, молодих та енергійних, для тих, хто цінує моду, хто хоче бути в центрі подій і бути першим!

Більш ніж 7000 магазинів INDITEX Group, які знаходяться на найважливіших торгівельних вулицях 86 країн, визначають найповніші тенденції моди для мільйонів людей. В Україні ми презентуємо такі всесвітньо відомі бренди: ZARA, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho.

Тож ми запрошуємо найкращий персонал!

Ми пропонуємо:

Роботу с сфері фешн в міжнародній компаніі світового рівня; Можливість поєднувати навчання з роботою (працевлаштування на неповний робочий день); Конкурентноспроможну заробітну плату; Перспективи кар'єрного росту, корпоративне навчання; Знижки на одяг компанії; Безкоштовну модну форму продавця-консультанта 2 рази на рік;

Осипенко Наталія
044 495 88 01
HR_Ucrania@inditex.com

05.09.2017-
05.12.2017

Деснянський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві

Управління юстиції

Освіта: наявність вищої освіти ступеня магістра, вища юридична освіта ступеня магістра за спеціальністю «Правознавство», «Міжнародне право». Досвід роботи: без вимог до стажу роботи. Вільне володіння державною мовою (сертифікат)

Знання законодавства: Конституція України; кодекси України; закони України, акти Президента України та постанови Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти. Професійні чи технічні знання: основи організації праці та діловодства, правила ділового етикету та ділової мови Знання сучасних інформаційних технологій: впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою Liga Особистісні якості: відповідальність, системність і самостійність в роботі, наполегливість, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях

Державний виконавець

Посадові обов’язки: здійснює примусове виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб), виконання яких відповідно до законів України покладено на державну виконавчу службу; узагальнює в межах наданої компетенції практику застосування законодавства та хід реалізації державної політики з питань діяльності органів державної виконавчої служби; розглядає звернення громадян, надає роз’яснення та рекомендації з питань, що належить до компетенції відділу.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: 1. Копія паспорта громадянина України. 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. 4. Копія (копії) документу (документів) про освіту. 5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. 6. Заповнена особова картка встановленого зразка. 7. Декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік.

ВДВС Деснянського РУЮ vdvs.des@gmail.com 
Телефон: +380 44 515 6583

05.09.2017-
31.12.2017
КНТЕУ Сфера обслуговування Випускники та студенти
  • КУХАРІ
  • КОНДИТЕРИ
  • ПРОДАВЦІ
  • КАСИРИ
  • МИЙНИКИ ПОСУДУ

Гарантуємо:

  • Стабільну виплату гідної заробітної плати 2 рази на місяць;
  • Комфортні умови праці;
  • Забезпечення спеціальним одягом;
  • Дружній колектив;
  • Можливість поєднувати навчання та роботу;
  • Професійне зростання.

Графік роботи: пн-пт з 8.00 до 16.00

Контактна особа: Забігайло Тетяна Сергіївна, директор Навчально-виробничого об’єднання КНТЕУ

Тел.: (044) 531-47-15

            (068) 897-07-72

e-mail: nvo4@knteu.kiev.ua

23.08.2017-
31.12.2017

Лідер Турбізнес груп

Туризм Вік 18-25 років можна без досвіду бажане володіння англійською мовою

Помічник менеджера з туризму

повна/часткова зайнятість
заробітна плата 4500 грн+процент

Єрохіна Вікторія телефон 050 914 56 77

31.07.2017-
31.12.2017

ПрАТ «Оболонь»

Виробництво, продаж Основні вимоги: • повна вища освіта напрямку підготовки ЗЕД; • без вимог до стажу роботи, готові взяти випускника ВНЗ; • впевнений користувач ПК, World, Excel, Adobe Reader і т.п; • чіткість у роботі; • відповідальність; • знання іноземної мови — англійська на рівні Intermediate. • бажання працювати в команді; • комунікабельність; • робота на результат; • бажання розвиватися на своєму робочому місці.

Фахівець з логістики ( міжнародні перевезення)

Основні обов'язки: • бере участь у плануванні зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підготуванні зовнішньоекономічних договорів (контрактів) в частині організації міжнародних автотранспортних перевезень; контролює виконання умов укладених зовнішньоекономічних договорів (контрактів) з відповідних питань; • на основі затверджених планів, укладених зовнішньоекономічних договорів (контрактів) визначає потребу в автотранспортних засобах для здійснення міжнародних перевезень; • складає та подає заявки на автотранспорт згідно з встановленим порядком • контролює та регулює надходження автотранспорту на підприємство та його подачу до місць виконання вантажно-розвантажувальних робіт; • бере участь у роботі з пошуку, оцінки та підбору транспортно-експедиційних та інших зовнішніх організацій для співпраці в сфері організації міжнародних автотранспортних перевезень; • контролює своєчасність та повноту фінансових розрахунків між підприємством, транспортно-експедиційними та іншими зовнішніми організаціями за надані (отримані) послуги при організації міжнародних автотранспортних перевезень.

Умови праці: • офіційне працевлаштування; • графік роботи пн-пт 8.30-17.15 • гідна заробітна плата; • соціальний пакет; • доставка персоналу на / з роботи від/до ст. метро “ Петрівка” та жилий масив “Троєщина” 

 067-323-54-86, Тетяна, hr@kiev.obolon.ua

12.07.2017-
30.12.2017 

Київводоканал

Послуги Бажання працювати

Оператор комп'ютерного набору (для введення даних в систему) та контролер (для зняття показників лічильників води в квартирах.

Оплата 4000грн.

Король Лариса Володимирівна, керівник групи по роботі з кадрами тел.: (044) 548-06-33

4.07.2017-
4.12.2017 

Investing-solutions 

Вимоги: цілеспрямовані молоді люди 18-30 років; Досвід роботи з людьми; Бажання працювати та розвиватися в сфері фінансового ринку; спрямованість на результат; Грамотність; Високий рівень комунікабельності; Знання англійської, італійської, іспанської або арабської мов.

Одна з провідних світових компаній за кількістю успішних брокерів,трейдерів та прибуткових операцій. На ринку з 2001 року. Має представництва по всій Європі. Є вичерпним джерелом фінансової інформації, надаючи своїм користувачам котирування в режимі реального часу, поточні графіки, головні новини, технічний аналіз, брокерів, економічний календар, а також інструменти та калькулятори. Радник працює з п'ятьма різними брокерами. Сфери діяльності компанії: надання підтримки клієнтам із фінансових ринків. Вже через місяць роботи з нами твій професійний рівень буде значно вищий. Ми шукаємо таланти, неординарні особистості! Ми готові вкладати всі свої знання, навички та досвід в кожного, хто хоче домогтися дуже високих результатів у своєму житті!

Менеджер з продажу.

Умови роботи: Робочий день з 10:00-19.30 (з понеділка по п’ятницю); Високий рівень доходу (ставка 8200+10% від продажу); Оплачуване стажування; Комфортний новий офіс: метро Голосіївська

Обов’язки: інформаційний супровід клієнтів із послуг компанії, робота з існуючими та потенційними клієнтами компанії ; презентація та продаж послуг компанії; підготовка індивідуальних комерційних пропозицій та робота за індивідуальними програмами; взаємодія з партнерами компанії.
 

investing-solutions.com

23.06.2017-
23.12.2017

ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ КОМПЛЕКС «КНЯЖИЙ ДВІР»

Сучасний готельний комплекс.

Наша команда професіоналів готова відкрити двері молодим спеціалістам, і з нетерпінням чекає бажаючих перейняти безцінний досвід у сфері гостинності.

ЗАПРОШУЄМО НА РОБОТУ: КУХАРЯ ХОЛОДНОГО ПРОЦЕСУ КУХАРЯ НІЧНОГО ОФІЦІАНТІВ ПОКОЇВОК В ГОТЕЛЬ

Місцезнаходження: Броварський район с. Княжичі вул. Стогнія 39 Додаткова інформація за тел. 067-507-43-62 (Юлія - менеджер по персоналу) 

15.06.2017-
15.12.2017
 

Туроператор "МЕДІАТУР"

Туризм
 
Знання оргтехніки та систем бронювання, вільне володіння англійською мовою. Мати бажання до саморозвитку та навчання. Комунікабельність. Стійкість до стресових ситуацій.
 

Стажер, помічник менеджера по в’їзному та внутрішньому туризму
 

Додаткова інформація по телефону 097 099 099 1.

Офіс знаходиться ст. Метро Майдан Незалежності.

08.06.2017-
29.12.2017 
 

ПП «ПРОМО СЕРВІС

Продажі

Досвід роботи; бажання працювати

Мерчендайзер.

Обов"язки: -викладка продукції P&G згідно стандартів компанії або планограм; -ротація термінів; -розміщення матеріалів та обладнання; - надання звітності та фотозвітності; - дотримання графіку відвідуваннь.

Умови роботи: - пн-пт 9-18 - офіційне оформлення - повний соц.пакет - компенсація витрат на проїзд - з/п - ставка + бонус.

Доній Оксана Іванівна, тел. +38 050 331-42-54

06.06.2017-
30.12.2017
 

American Medical Centers

Медицина

Requirements: • University degree in accounting • Ability to work Monday-Friday from 9 a.m. till 6 p.m. • Fluent English • Ability to communicate effectively with customers • Excellent attention to detail and multitasking skills • No prior experience or training is required

Requirements • High school diploma • Microsoft Office Skills • Proficiency in English •  Decision making  skills • Solid communication skills both written and verbal • Excellent customer service skills

Billing Manager, повна зайнятість

Responsibilities: • Accept payment from patients for medical services • Complete various reports • Respond promptly to customer needs • Assist with the implementation of a new billing system • Accounting management

Front Office Receptionist, full-time Front Office Receptionist Job Duties: • Welcome and greet visitors • Schedule appointments to the doctors • Receive and distribute phone calls, provide customers necessary information by phone • Fulfil all reasonable requests from clients to ensure their comfort, satisfaction and safety • Deal with all enquiries in a professional and courteous manner, in person, on the telephone or via e-mail • Make oral and written translation in/from English • Bill patients • Provide customers information on the medical services cost, working hours, doctor’s schedule • Fulfill assignments of the Administration

Benefits: • Competitive pay plan • Medical Insurance • Paid vacations and holidays • Location near metro

Contacts: kyiv@amcenters.com (044) 490-76-00 www.amcenters.com

01.06.2017-
01.12.2017 
ПіК КАП ТРЕЙД Виробник, дистриб'ютор зернової кави, мережа кав'ярень  Бажання працювати в продажах; Бажаний досвід роботи в роздрібній торгівлі / продажах (FMCG) від 6 місяців; Впевнений користувач ПК. Обов'язки: Активні продажі продукції компанії; Підтримка і збільшення клієнтської бази; Контроль дебіторської заборгованості; Пошук клієнтів, укладання договорів. 

Запрошуємо активних і націлених на результат менеджерів з продажу на території м.Києва та Київської обл.

Умови: Оклад +%. На загальний рівень доходу Ви впливаєте самі (обговорюється на співбесіді); Графік роботи 5/2, 09: 00-18: 00; Компенсацію проїзду або використання особистого автомобіля; Мобільний зв'язок; Корпоративні тренінги, навчання.

Можливість професійного та кар'єрного росту; Відкритий і готовий до конструктивного діалогу з кожним співробітником керівництвом. Чи готові розглядати кандидатів без д/р в продажах.

590 70 066 83
068 905 09 57

17.05.2017-
17.12.2017
 

Сервіс Менеджмент Груп

Сервіс Бажання працювати

Сервісна компанія «Сервіс Менеджмент Груп» пропонує працевлаштування всім бажаючим, в тому числі студентам та проходження ними практики в кращих 4-5* готелях та ресторанах м. Києва.

Покоївка в готель 4-5*
фіціант в готель 5*
Хаусмен в готель 4-5*
Супервайзер в готель 4-5* Прибиральник внутрішньої території готелю 4-5* (жінки та чоловіки)
Посудомийник у готелі 4-5* або у ресторані (жінки та чоловіки) Працівник пральні у готелі Різноробочий (клінер) у мобільній бригаді
Двірник у бізнес центрі (ранковий або вечірній підробіток) Прибиральниця (ранок, вечір)

Ми гарантуємо: повний інструктаж та набуття досвіду, ресторанне безоплатне харчування, безоплатну форму, своєчасну заробітну плату, надання подальших рекомендацій.

За 7 років роботи на ринку України наша компанія зарекомендувала себе успішним роботодавцем. Нам довіряють догляд за своїм майном і покриттям багато компаній, серед них Hilton Kyiv 5*, Хаятт Ридженсі Київ 5*, InterContinental Kyiv 5*, Fairmont Grand Hotel Kyiv 5*, Ramada Encore Kiev 4* та багато інших ( 12 обєктів). Також у нас на обслуговуванні 10 ресторанів, 7 бізнес-центрів та банки. Звертатись за адресою: м. Київ, вул. Івана Павла ІІ (вул. Патріса Лумумби), буд. 21, офіс 406. Телефони: 044-353-17-07, 067-273-81-28, 093-381-50-25, 099-044-18-24

02.05.2017-
30.12.2017
ТОВ Тревел Профешнл Груп Туризм  від 18 до 35

Менеджер контакт центру, прийом і переклад дзвінків в компанії, можливість кар'єрного росту, оплачувана відпустка, офіційне працевлаштування, офіс в центрі Києва біля метро, заробітна плата 5300 грн

сайт оператора www.tpg.ua
З усіх питань допоможе менеджер з персоналу Ірина Ломака 0674674592 будемо раді бачити Вас своїх рядах 

28.04.2017-
28.12.2017

Mamamia!

ресторан Від 18 років

Офіціант, 
повна зайнятість. вакансії вікриті в різних районах Києва. зп: % від каси + чайові (8000-12000 грн). соц. пакет

тел. 073-311-63-11;
073-311-63-34

25.04.2017-
25.12.2017
Паритет - Сервіс  Виробництво / дистрибуція Вимоги до кандидата: • орієнтування в продукції настільних ігор бажано • навички продажів і проведення презентацій вітаються

Видавництво ігор (група компаній Паритет-Сервіс) запрошує в свій творчий і креативний колектив співробітника на посаду "Продавець-консультант настільних ігор".

Обов'язки: • консультування клієнтів за всіма видами настільних ігор • участь в проведенні ігротек

Умови роботи: Робота в торговому центрі два через два. З 10 до 22 (залежить від регламенту ТЦ)

ok@ps.us
050 419 02 16 

12.04.2017-
29.12.2017

Ajanta Engineering

Торгівля
 
Ч/Ж від 20 до 35 років, досвід активних продажів від 6 місяців, комунікабельність, вміння виявляти потребу клієнтів та компетентно її задовольняти.
 

Менеджер з продажу автозапчастин, повна зайнятість, ставка + %

В`ячеслав 096 313 63 63

03.01.2017-
30.12.2017

ПриватБанк

Фінансові послуги Без досвіду роботу, повна зайнятість (старшокурсники, випускники, студенти на зочній формі навчання)

Оператор Контакт-центру

Київське ГРУ ПАТ КБ ПриватБанк Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Контактний телефон: (044) 569 47 87. - Вороніна Вікторія Валентинівна (відділ кадрів)

22.09.2016-
31.12.2017
Combiway Онлайн-сервіс продажу квитків Студенти, напряму маркетинг, реклама

Копірайтер

Написання SEO-текстів для сайту

Віддалена робота для студентів.

combiway.com
combiway.plin@combiway.com

01.07.2016-
12.12.2018
CASES маркетинг Розробка digital-стратегії бренду Study in Ukraine для ринку Бразилії   з 27.11.17
Baker Tilly Ukraine шукає енергійних, цілеспрямованих та бажаючих розвиватися співробітників.

Цифри, фінанси та аналіз – це твоє? Прагнеш постійного розвитку, цікавого досвіду та стрімкого кар’єрного росту?
Мрієш про гарний колектив, який буде поділяти твої цінності і стимулювати до самовдосконалення? 
Якщо хоча б на одне питання ти відповів «так», тоді ця інформація тобі буде цікава.

У тебе є можливість потрапити до однієї з найкращих команд аудиторів та фінансових консультантів України.



 

Перелік та опис вакансій компанії за посиланнями нижче:


 

Надсилай своє резюме на e-mail cv@bakertilly.ua, у темі листа зазнач "Хочу працювати в Baker Tilly" та чекай на відповідь HR-фахівця.

17.07.2014
adv
91748
остання редакція 14.12.2017
433884