logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Фінансовий директор групи компаній "Інтер Медіа Груп" Катерина Малиношевська розповіла про сучасний маркетинговий інструмент Product Placement

Загальна інформація

Фінансовий директор групи компаній "Інтер Медіа Груп", одна з керівників рекламного агентства "High Line Media" кандидат економічних наук Катерина Малиношевська 10 жовтня 2018 року зустрілася зі студентами факультету торгівлі та маркетингу (спеціальність "Маркетинг"). Тема дискусії - "Product Placement як сучасний маркетинговий інструмент. Його особливості на телевізійному ринку України".

Спілкування досвідченого спеціаліста у сфері організації маркетингових комунікацій з бакалаврами та магістрами ФТМ було присвячене питанням організації заходів продакт плейсмент на українському телебаченні, зокрема на телевізійних каналах групи "Інтер", проблемам оцінки ефективності цих заходів, запобіганню помилкам комунікаторів з медіа та ін.

На прикладі різних реальних проектів телеканалу "Інтер" була продемонстрована важливість визначення мети маркетингових комунікацій, врахування специфічних характеристик телевізійного продукту та товару (бренду), що інтегрується в телепродукт. На зустрічі були продемонстровані відеоролики з практичними прикладами комунікацій, що супроводжувалися професійними коментарями.

Усього на зустрічі були присутні близько 100 студентів, аспірантів та викладачів ФТМ КНТЕУ. Модератором зустрічі виступив завідувач кафедри маркетингу КНТЕУ професор Є.В. Ромат.

Студенти отримали можливість поспілкуватися із кваліфікованим практиком у вказаній сфері, закріпити теоретичні знання, отримані на заняттях із навчальних дисциплін "Product Placement", "Основи реклами", "Бренд-менеджмент" та ін. Матеріали виступу й сама доповідь викликали чималу зацікавленість аудиторії.

10.10.2018
42265
171
остання редакція 17.10.2018
Vega