logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Продовжуємо навчатися у флагманів вітчизняного ринку: виїзне заняття до ПрАТ "Оболонь"

Загальна інформація

Для викладачів кафедри менеджменту стало доброю традицією відшукувати можливості ознайомлення студентів із реальною практикою функціонування українських підприємств, які дають змогу збагачувати прогресивним досвідом як студентів, так і викладачів. Основними орієнтирами при цьому стають провідні сучасні підприємства, часто лідери вітчизняного ринку.

У зв’язку з цим доцентами кафедри менеджменту Микитенко Нелею Володимирівною та Хмуровою Вікторією Валентинівною 24 квітня 2018 року в рамках дисципліни "Теорія організації" для студентів 1-го та 2-го курсів спеціалізацій "Менеджмент організацій" та "Торговельний менеджмент" було організовано і проведено виїзне заняття до одного з флагманів українського ринку – ПрАТ "Оболонь".

Як відомо, ПрАТ "Оболонь" є найпотужнішим нацiональним виробником пива в Українi зi стовiдсотковим українським капiталом, що об’єднує 10 виробничих підприємств. Окрім лідерських позицій на пивному ринку, корпорацiя "Оболонь" володіє разноманітним портфелем слабоалкогольної і безалкогольної продукції, мінеральних вод тощо. Основними ринками збуту продукції корпорації є Україна, Молдова, Білорусь, країни Прибалтики та ін. На сьогодні в корпорації працює близько 6 тис. працівників.

Екскурсія по заводу "Оболонь", яку для студентів провела екскурсовод Альона Максян, розпочалася з демонстраційного залу, де екскурсантів ознайомили з рекламним роликом про підприємство. Пізніше під час екскурсії студенти на власні очі побачили, як вариться пиво за класичною технологією за допомогою найсучаснішого автоматизованого обладнання. Отримана рідина по охолоджувальних трубах перекачується в бродильні танки, ємність яких становить до 60 тисяч літрів та які добре проглядаються з вулиці. Після бродіння пивна рідина надходить на розлив. Загалом завод "Оболонь" має чотири цехи розливу, які було продемонстровано екскурсантам. Цехи є повністю автоматизованими, а їх потужність досягає 110 тисяч пляшок на годину. Студенти із захопленням спостерігали, як з непримітної преформи видуваються пластикові пляшки, переганяються на розлив, а потім – на етикування. Причому на кожному з цих етапів відбувається відбракування продукції, яка навіть найменшим чином не відповідає жорстким стандартам якості. Після розливу свіжа пивна продукція відвантажується до складських приміщень.

Окрім того, під час екскурсії пані Альона розповіла досить цікаві факти про завод, а саме про те, що офiцiйне вiдкриття Київського пивзаводу №3 та випуск першої партії пива вiдбулися в 1980 році та були приурочені до ХХІІ Олiмпiйських iгор. А вже у 1998 році "Оболонь", першим у харчовій галузі України, отримав сертифікат на систему управління якістю ISO 9000. Через 10 років корпорація першою сертифікувала одразу чотири системи управління. Також сьогодні "Оболонь" є єдиним вітчизняним виробником напоїв, що здійснює переробку використаної PET-пляшки.

Наприкінці екскурсії студенти мали змогу поставити запитання екскурсоводу та начальнику відділу прогнозування і контролю витрат Ростиславу Шейко щодо особливостей "заводських лаштунків", на які отримали змістовні та інколи дотепні відповіді. На завершення зустрічі кожного студента чекав приємний бонус: по пляшці прохолоджуючих "Живчика" та "Кола нова". Також екскурсантам була надана можливість придбати продукцію заводу у фірмовому магазині ПрАТ "Оболонь" за цінами виробника.

Щиро дякуємо керівництву ПрАТ "Оболонь", а саме: генеральному директору Булаху Ігорю Васильовичу, начальнику відділу прогнозування і контролю витрат Шейко Ростиславу (випускнику ФЕМП КНТЕУ) та екскурсоводу Максян Альоні - за можливість поринути у захоплюючу подорож найбільшою броварнею Європи та отримати нові знання від одного з флагманів вітчизняного ринку!

24.04.2018
456287
394
остання редакція 11.07.2018
42265