logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

На кафедрі маркетингу та реклами молоді фахівці захистили випускні кваліфікаційні роботи

Загальна інформація

На кафедрі маркетингу та реклами відбуваються засідання екзаменаційних комісій, на яких розглядаються результати досліджень випускних кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня "магістр". Усього на захист представлено 179 випускних кваліфікаційних робіт. Захист відбувається паралельно одразу в чотирьох екзаменаційних комісіях зі спеціальностей "Маркетинг" і "Журналістика".

Традиційно головами ЕК є досвідчені та авторитетні у сферах маркетингу, журналістики та реклами представники бізнесу: керівник PR-служби ГК "Фокстрот" А.В. Білецька, директор з маркетингу компанії "Діджітал дісіжн" М.О. Іртлач, директор рекламного агентства "Біг тайм" О.А. Самардак, комерційний директор рекламного агентства PAPA ADV О.Ю. Рижак. Відзначимо, що більшість голів ЕК, крім великого досвіду та професійного авторитету, мають ще й наукові ступені кандидатів наук.

На захист представлено чимало цікавих робіт. На знімках – епізоди захисту роботи здобувачкою освітнього ступеня "магістр" спеціальності "Журналістика" Тетяною Дмитревич, яка успішно працює в компанії TWIGA Ukraine. Відзначимо, що ця компанія є партнером магістерської програми КНТЕУ спеціалізації "Рекламний бізнес". У процесі підготовки випускної кваліфікаційної роботи (науковий керівник проф. Ромат Є.В.) Тетяна серед інших пропозицій (творча концепція, бренд-стратегія, фірмовий стиль) розробила бренд-бук підприємства.

Підсумки проведення засідань екзаменаційних комісій будуть підведені після закінчення їх роботи. Але вже й сьогодні члени ЕК відзначають високий рівень захистів. Абсолютну більшість складають оцінки "добре" та "відмінно".

17.01.2018
42265
825
остання редакція 18.01.2018
42265