logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

13-й Український студентський фестиваль реклами: коли рекламна наука поєднується з практикою та креативом

Загальна інформація

13-й Український студентський фестиваль реклами відбувся в Київському національному торговельно-економічному університеті 23 листопада 2017 року в рамках ІІІ Українського рекламного форуму. Нагадаємо, що крім фестивалю до подій форуму входили 11-а Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики» та 7-а Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін.

На творчий конкурс 13-го Українського студентського фестивалю реклами було надіслано 517 робіт. У ньому взяли участь понад 600 студентів з усіх регіонів України. У Конгрес-центрі весь день працював пункт приймальної комісії.

Молоді рекламісти змагалися в таких номінаціях, як: «Відеореклама», «Друкована реклама», «Зовнішня реклама», «Радіореклама», «Інтернет-реклама», «Рекламні кампанії», «Айдентика», «Молоді рекламісти – випускники вишів» та «Реклама, створена школярами». Партнер 13-го УСФР компанія PepsiCo Ukraine ініціювала номінацію «Роздільний збір відходів», що є нагально актуальною для нашої держави.

На церемонії відкриття 3-го Українського рекламного форуму виступили: ректор університету А.А. Мазаракі; голова журі фестивалю, креативний директор компанії BBDO Worldwide Анже Йереб; менеджер зі взаємодії з органами державної влади та громадськістю PepsiCo Ukraine Наталія Фесюн; завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, голова Спілки рекламістів України Євген Ромат.

Протягом дня проведення в заходах фестивалю взяли участь понад 900 студентів. Близько 430 з них прибули з інших закладів вищої освіти Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Запоріжжя, Чернівців, Черкас, Полтави, Вінниці, Тернополя, Донеччини (м. Слов’янськ) та ін. Крім студентів, у фестивалі також взяли участь і школярі, у тому числі й з клубу «Магнат» Київського палацу дітей і молоді.

Цьогорічна експозиція конкурсних робіт, що була розгорнена на 2-му поверсі Конгрес-центру засвідчила не тільки зростання чисельності робіт у порівнянні з минулим роком, але й позитивні тенденції щодо їх творчого рівня.

13-й УСФР виявився для студентів КНТЕУ одним із найвдаліших за останні сім років. Нарешті у числі наших здобутків – Гран-Прі фестивалю! Його виборола студентка ФТМ Анастасія Довгань.

Загальний підсумок участі студентів КНТЕУ в 13-му УСФР такий:

- Гран-Прі;

- 1-е місце – 2 дипломи (Яна Тимко, Софія Нешва та Вероніка Петрук);

- 2-е місце – 6 дипломів (Вінцковська Владислава, Нешва Софія, Фомін Вадим, Піндюр Оля, Щерба Оксана, Проніна Марія);

- 3-є місце – 5 дипломів (Целованська Анастасія, Глушко Володимир, Згортюк Леся, Костенко Ірина, Цокол Іван, Патрахіна Анна).

Вітаємо наших переможців та бажаємо всім студентам КНТЕУ нових вагомих здобутків!

Практичну реалізацію заходів 13-го УСФР забезпечила кафедра маркетингу та реклами та деканат ФТМ. Дякуємо всім студентам, аспірантам та викладачам університету, хто сприяв проведенню 13-го УСФР!

До зустрічі на 14-му УСФР у 2018 році!

23.11.2017
info
173
остання редакція 27.11.2017
42265