logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Л'Ореаль розшукує таланти серед молоді

Загальна інформація

19 жовтня 2017 року відбулася зустріч співробітників компанії Л'Ореаль з представниками вищих навчальних закладів Києва, які  сприяють стажуванню та працевлаштуванню студентів і випускників у компанії. КНТЕУ був представлений директором Центру розвитку кар’єри Назаренко О.Г., завідувачем кафедри економіки та фінансів підприємництва Блакитою Г.В. та викладачами кафедри Трубей О.М., Ганечко І.Г., Стояненко І.В.

Під час зустрічі генеральний директор Л'Ореаль Україна Марк Савчук зробив детальний аналіз тенденцій розвитку українського ринку на 2018 рік та зазначив перспективи для молоді. HR-команда Тетяна Довжук та Вероніка Попова розповіли про програми стажувань для студентів та випускників у відділах маркетингу, фінансового аналізу та про літнє стажування для бухгалтерів. Приємно зазначити, що бізнес іде на зустріч молоді: стажування можна проходити у вільний від навчання час. На сьогодні в компанії 18 стажерів, з яких 7 % студенти КНТЕУ. Зазвичай 95% стажерів переходять на постійні позиції в компанії.

Наприкінці зустрічі було обговорено пропозиції щодо подальшої співпраці. Представниками КНТЕУ ініційовано підписання  договору про співпрацю та запропоновано Л'Ореаль Україна виступити партнером однієї з освітніх програм університету.

Інформаційна довідка про компанію:

Уже понад століття Л'Ореаль віддана одній справі: служінню красі. Невелика компанія, заснована в 1909 році Еженом Шуллером, стала косметичною групою номер один у світі. Місія Л’Ореаль полягає в наданні жінкам і чоловікам у всьому світі доступу до кращих інноваційних косметичних продуктів у плані якості, ефективності та безпеки. Компанія іде до цієї мети, задовольняючи нескінченно різноманітні потреби і бажання в галузі краси в усьому світі.

Етичними принципами Л'Ореаль є цілісність, повага, мужність і прозорість. Вони формують культуру, підтримують репутацію компанії, їх повинні знати і дотримуватися всі співробітники.

19.10.2017
42265
162
остання редакція 25.10.2017
42265