logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Круглий стіл «Нейромаркетинг – новий, перспективний інструмент впливу на покупців роздрібних мереж»

Загальна інформація

17 жовтня 2017 року о 14:00 в Д-221 відбудетьсяі круглий стіл на тему «Нейромаркетинг – новий, перспективний інструмент впливу на покупців роздрібних мереж», який проводить Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України спільно з Київським національним торговельно-економічним університетом та консалтинговим агентством D&D в рамках заходів Європейських днів торгівлі КНТЕУ.

Доповідач на круглому столі по нейромаркетингу  - Ткач Богдан Миколайович, кандидат психологічних наук, докторант, лікар, психолог, спеціаліст з клінічної нейропсихології та нейромаркетингу Інституту психології ім. С. Костюка НАПН України.

Поєднання сучасної нейронауки і маркетингу відкриває нові можливості управління споживацькою поведінкою людини. Нейромаркетинг дозволяє зрозуміти нейропсихологічні причини поведінки людини і адаптувати середовище рітейла під сприйняття і свідомість покупця.

До участі в заході запрошені керівники провідних торгівельних мереж України.

17.10.2017
redactor
161
остання редакція 17.10.2017
adv