logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Формування майбутніх фахівців: індустрія гостинності на міжнародному форумі

Загальна інформація

Кафедра технології і організації ресторанного господарства приділяє велику увагу формуванню в майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи професійних підходів до ведення бізнесу в індустрії гостинності, до якої вже з перших місяців навчання заохочують та привчають студентів.

6 жовтня 2017 року студенти І курсу 13 групи спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» разом з наставником Литвиненко Тамарою Євгенівною, доцентом кафедри, відвідали 24-ий Міжнародний туристичний салон «Україна» UITM 2017, який відбувся в Міжнародному Виставковому Центрі.

Під час екскурсії виставкою студенти ознайомилися як з ярмарком туристичних дестинацій України, так і з широким колом пропозицій іноземних представництв. Вони познайомилися з директором з персоналу туристичної фірми «Join up!» Жанною Серкіс, яка розповіла про правила та вміння вести туристичний бізнес і налагоджувати зв’язки з потенційними партнерами, про важливість знань, у тому числі й іноземних мов. Вона запропонувала відвідати семінар і презентації на виставковому майданчику туристичної фірми «Join up!», де студенти ознайомилися з функціонуванням інсайд та лаунж зон і різними туристичними напрямками. В інсайд зоні студенти ознайомилися з презентацією готелю «Four Seasons» групи Sharm el Sheikh, сфотографувавшись у лаунж зоні біля стенда туристичної фірми і надіславши фото до Instagram, отримали презент від фірми. У лаунж зоні студенти покуштували з Coffee Menu shecial drinc «Flat White Lavander» (подвійне еспресо з молоком та сиропом лаванди). Студенти також познайомилися з представником фірми «Platinum Tours» Наталією Ярош

Треба відмітити, що деякі фірми, почувши про те, що до них завітали студенти КНТЕУ, охоче пропонували їм місце роботи.

Студенти І курсу 13 групи отримали перший досвід у відвідуванні такого виду екскурсій і набули певного досвіду й розуміння сфери своєї майбутньої діяльності.

Тільки орієнтуючи студентів, що треба сприймати і готельне господарство, і ресторанне господарство, і туризм як комплексний продукт, можна сформувати сучасного фахівця індустрії гостинності.

06.10.2017
42265
213
остання редакція 11.10.2017
Vega